DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Tangle Teezer Thick and Curly Afro hajkefe

Csodahajkefe gubancos hajra?…

2017. május 27. - DOTTY beauty and gastro blog

Nem tudom, hogy lelőjem-e a poént már rögtön az elején, de lehet nem teszem és inkább nézzünk rá alaposabban erre a hajkefére, aminek csak a neve hallatára lányok (és biztosan sok hosszú hajú fiú is) felsóhajt és elégedetten konstatálja, hogy „igggen,ez már döfi!”.tangle_teezer_thick_and_curly_afro_hajkefe_1.pngImádom a göndör hajamat (mondjuk elég élet idegennek tűnök szerintem egyenessel), szeretem, hogy az égvilágon semmit nem kell vele csinálnom hét közben, hogy nem kell fésülködnöm vagy azt, hogy nem zsírosodik és max a negyedik napon kell csak felkontyolnom, amikor már nem olyan friss.

De őszintén bevallom, hogy a hajmosás az esetek többségében egy rémálom! Nem is kicsi „r”-el, inkább naggyal így: Rémálom! Sokszor komolyan mondom sírni tudnék annyira begubancolódik, szinte berasztásodik a hét végére, hogy ezt kifésülni valóban kihívás. Mondjuk sokat segít a dolgon, hogy léteznek hajbalzsamok (ha nem lennének tuti 3 centis afro frizurát hordanék, mert kábé azt tudnám e nélkül kibontani).

Szóval mi is lehetne a másik dolog, ami megkönnyíti ezt a procedúrát, mint egy fésű. Évek óta egy AVON-os Advance Technique bontófésűt használok, ami egészen jól bevált nekem erre a célra (korábbi bejegyzés róla ITT), aztán kaptam ajándékba egy esőcsepp alakú lila Easy Teezert, amit nagy fenntartásokkal, de kipróbáltam és bár csodát nem tett a bontogatással, és több időbe is telt, mint általában, azért nem volt olyan rossz.

Még mindig nem nyugodtam és a notino-ról megrendeltem az eredeti Tangle Teezer Thick and Curly Afro hajkefét, mondván azt, hogy az eredeti mindig jobb, mint a replika és bár egy hajkefére kicsit nehezen, de beleinvesztáltam azt a 2590 ft plusz postaköltséget.tangle_teezer_thick_and_curly_afro_hajkefe_2.pngA csomagolásáról annyit, hogy nekem nagyon bejött ez a britt zászló minta, ami utal a gyártóra is, hiszen egy angol fodrász Saun Pulfrey tervezte ezt a forradalmi hajkefét és az alapdarabokon kívül kijött új design-ként ez az afro hajon is alkalmazható Thick and Curly változat is.tangle_teezer_thick_and_curly_afro_hajkefe_3.pngHa a kefe formáját nézzük, valóban kényelmes kézbe venni és fésülködni vele – nem csúszkál még az én kicsi kezemből sem, tapintásra teljesen rendben van. Minőségi darabról beszélünk, ez látszik már az elején is, hiszen sehol egy sorja, egy műanyag elfolyásos anyagkeveredés, szép kis fekvő matt és fényesebb rombusz minta díszíti az oldalát két sorban körbe, szóval tényleg mutatós kis darabról beszélünk. Ha a fogait nézzük, hosszabb és rövidebb tüskék váltakoznak, azok is félkörív formában, követve a hajkefe ívét.tangle_teezer_thick_and_curly_afro_hajkefe_4.pngAzonban élesben sajnos az első és még a második próbálkozásomra sem ment át a teszten. Nagyon csalódott vagyok, mert olyan sokat vártam ettől a hajkefétől, ebben láttam a megoldást minden hajmosáskor átélt hajkifésülésre. De sajnos nekem nem vált be, ami azért meglepő, mert direkt afro frizurára fejlesztették ki, ami ugye sűrű és apró göndör tincseket rejt magában és még az én közepes méretű gyűrűs fürtjeimmel sem birkózott meg.tangle_teezer_thick_and_curly_afro_hajkefe_5.pngAhogy látszik a képen is, - már az első használat után - néhány fog meghajlott, nem bírta a strapát, pedig nem estem neki a hajtöveknek, követve a tankönyvi példát a bebalzsamozott hajam végénél kezdtem el a fésülést haladva egyre fentebb sávonként.

Szóval magára fésülésre nem tudom használni, mert egyáltalán nem hatékony, viszont a fejbőr masszírozására isteni! Nagyon jó bizsergető érzés volt hajmosás közben átdörzsölni vele a fejbőrömet, de csak erre szerintem nem érdemes beruházni rá.tangle_teezer_thick_and_curly_afro_hajkefe_6.pngA sima classic változat nővéremnél és a barátnőmnél is jól működik, nekik bevált az egyenes és enyhén hullámos tincseikre, ezért gondolom azt, hogy csak a göndör hajammal nem kompatibilis ez a fésű.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nektek milyen tapasztalatotok van a Tangle Teezer hajkefékkel kapcsolatban? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5312538341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása