DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Daily Makeup - karácsonyi / alkalmi smink

fekete tusvonal élénk pink rúzzsal

2016. január 12. - DOTTY beauty and gastro blog

A blog életében ez lesz az első sminkes bejegyzés, most érkezett el az ideje úgy éreztem, hogy készítsek egyet.daily_makeup_loreal_tus_avon_pink_ruzs_1.pngA Glamour Napok alkalmával csaptam le a L’Oreal géles szemhéjtusára, amit csak itthon próbálgattam, még élesben nem viseltem, így elérkezett az idő, és a karácsonyi sminkem egyik főszereplőjévé tettem. Mivel általában csak a szememet szoktam hangsúlyosabbra festeni, ezért kicsit merész vállalkozásnak gondoltam ezzel az élénk színű rúzzsal kiegészíteni, de a végeredmény annyira tetszett, hogy úgy gondoltam maradnia kell a rúzsnak is, nem töröltem le (bátor voltam) :)

daily_makeup_loreal_tus_avon_pink_ruzs_2.png1. Sminkelés előtt mindig alaposan megmosom az arcomat jéghideg vízzel. Egyrészt összehúzza a pórusokat, másrészt azonnal felébredek tőle.

2. Ezután egy géles nappali krémet teszek fel a bőrömre primer helyett (jelenleg hármat váltogatok, most a Dr.Organic Snail Gel-t használtam, ami egy csoda (fogok írni róla külön bejegyzést, mert tényleg megérdemli).

2. Szóval miután beszívta a bőröm ezt a gélt, a bőrhibákat a Catrice Camouflage tégelyes korrektorával fedtem el – nem szeretek kézzel belenyúlni, helyette egy fültisztító pálcikával pontozok oda, ahova kell). Majd az ujjammal beleütögettem a bőrömbe.

4. Aztán a VICHY BB-ből egy keveset kinyomtam a kézfejemre és kiegészítem egy pumpálásnyi L’Oreal alapozóval (ennek a két színnek az egyvelege adja most ki jelenleg az arcommal megegyező színt. Sajnos mindig kevernem kell az alapozókat, mert egyszerűen nem találok a bőrszínemhez illeszkedőt). Az alapozót egy lapos kabuki ecsettel viszem fel az arc egész területére (a szemhéjra is, mert külön primert most nem tettem rá) úgy, hogy szépen beledolgozom azt, hogy egyenletes és ne maszkhatású legyen.

5. A szemek alá egy-egy csíkot húzok a Catrice Camouflage folyékony korrektorából, és egy kúp alakú szivaccsal ezt is beleütögetem finoman a bőrbe, elfedve ezzel a kisebb fekete karikákat.

6. Egy ritka, de nagy fejű púder ecsettel vékony réteg púdert viszek fel az Artdeco transzparenséből, ami szépen lemattítja az alapozót, a szem alatti területre pedig egy egészen világos színű Catrice púderből húzok egy-egy vonalat.daily_makeup_loreal_tus_avon_pink_ruzs_3.png7. A mozgó szemhéj teljes felületére és a szemzugba a Beyu pezsgő színű szaténos árnyalata került, ami szuper tartós. Nem ül bele a ráncokba, alap nélkül is kibír 8-10 órát – kár, hogy kivonták a forgalomból..)

8. Alul a szempillák tövét, illetve az alsó vízvonal felét kihúztam ezzel a sötétbarna Artdeco szemceruzával.

9. Fent a szempillák tövét pedig a L’Oreal ébenfekete tussal húzom ki. Először egy egész halovány vonallal kezdtem, majd fokozatosan vastagítottam. Bár nagyon könnyű, nem szabad túlzásba esni, és panda karikát rajzolni, mert amúgy tényleg öröm ezzel a géles tussal festegetni. Nézzétek el nekem, ha nem a legtökéletesebb a vonal, de még én is tanulom a tusvonal csínját bínját, azért pár alkalom után nem is lett olyan rossz, nem igaz? :)

10. Két rétegben kifestettem a szempilláimat az IsaDora spirállal.

11. és el is érkeztünk nálam a sminkelés kedvenc részéhez a pirosító / bronzosító használatához (jelenleg utóbbit tettem fel). Ez a Catrice kontúrozó valami álom! Tökéletes ez a barna szín, amivel kiemeltem az arccsontomat.daily_makeup_loreal_tus_avon_pink_ruzs_4.png12. Végezetül a sminkem második főszereplőjéhez érkeztünk, ami nem más, mint az új Avon élénk pink színű rúzsom, amibe teljesen beleestem. Simán felkentem már a Sparba menet is, annyira tetszik. :) Tartósságát tekintve nem teljesít túl jó, viszont egész szépen megfogja a számat, szépen kopik és összességében olyan lesz a végeredmény 1 óra után, mintha ajakfilccel festettem volna ki az ajkaimat. Az árnyalat pedig csillagos ötös!daily_makeup_loreal_tus_avon_pink_ruzs_6_v2.pngTermékek, amiket használtam:

Catrice Camouflage Cream tégelyes korrektor_010 Ivory

VICHY Idéalia BB Cream_világos árnyalat

L’Oreal True Match alapozó_Ivoire/Ivory

Catrice Camouflage folyékony korrektor_010 Porcellain

Artdeco Silk Touch Lightreflecting Loose Powder

Catrice Prime and Fine Mattifying Powder_010 Translucent

Beyu mono szemfesték-258 pezsgő szín

Artdeco Soft Eye Liner Waterproof szemceruza_90

L’Oreal Gel Intensa Eyeliner tus_01 Pure Black

IsaDora Big Bold szempillaspirál_10 black

Catrice Prime and Fine Professional Contouring Palette_010 Ashy Radiance

Avon Extra Lasting ajakrúzs_Pretty in pinkdaily_makeup_loreal_tus_avon_pink_ruzs_5.pngNálam most nagy kedvenc ez az összeállítás, na mit gondoltok, milyen lett?

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti hogy álltok a tusvonallal? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr468266808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása