DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Nabla mono eyeshadow_Pegasus, Absinthe, Madreperla, Zoe

Szemfesték korongok luxuskivitelben...

2018. január 11. - DOTTY beauty and gastro blog

Nehezen találok szavakat még most is, amikor ránézek erre a palettára, pedig megvan legalább két hónapja. Muszáj elárulnom már a legelején, hogy odáig vagyok érte! így, hogy én állíthattam össze a színeket, csakis olyan árnyalatokat tartalmaz, amik tetszenek, és mindet ki tudom használni, nincs közte egy olyan sem, amire kicsit is felhúznám a szemöldökömet, hogy „hát oké.. ezzel nem tudok mit kezdeni, de a többit végül is tudom használni”.nabla_eyeshadow_mono_pegasus_absinthe_madreperla_zoe_1.pngEllentétben a MUR palettákkal, amiket most már a nagyobb Rossmann-okban is be lehet szerezni, a Nabla termékek Magyarországon csak a Pink Panda webshop-ból rendelhetőek magasabb, ha a monókat nézzük még megfizethető 2190 - 2790 ft-os árkategóriában.

nabla_eyeshadow_mono_pegasus_absinthe_madreperla_zoe_2.pngLegelőször intagramon figyeltem fel a Madreperla-ra, ahol highlighter-ként és matt rúzs topper-ként jött velem szemben szinte minden nap, de ahogy később én is megbizonyosodtam róla, természetesen szemfestékként is megállja a helyét.nabla_eyeshadow_mono_madreperla_3.pngMielőtt beruháztam volna több kinézett árnyalatba és a mágneses palettába, először megrendeltem a Madreperla monót. A fekete műanyag burkolat, amiben kaptam, eléggé elvette a kedvemet az egésztől, mert iszonyatosan gagyi, teljes pénzkidobás volt az a hatszáz forint, amit úgymond ezért fizettem pluszba a sima mágneses utántöltő koronggal szemben. Tényleg nem lehet szépíteni, egy vékony, minden irányba hajló műanyag tartóka, ami kábé addig volt jó valamire, míg megérkezett a négyes paletta doboz.

Ezzel szemben magára a szemfestékre nem lehet panasz! A Nabla olasz márka termékei egyébként állatkísérlet mentesek, vegánok, parabén, alumínium és BHT mentesek, ami nálam mind mind óriási piros pont. Emellett pigmentáltak, a szemfestékeik nem peregnek, nem maszatolódnak el órák múlva sem, a matt folyékony rúzsaik is szupertartósak (de erről bővebben egy másik bejegyzésben hozok majd tesztet). :)nabla_eyeshadow_mono_madreperla_4.pngÉn most csak duokróm festékeket válogattam, a Madreperla egy első ránézésre piszkos rózsaszínes-barnás árnyalat, de ha egy kicsit másképp esik rá a fény, máris előbújik egy csodálatos rose gold-os pinkes szín, ami szerintem mindenkinek jól állhat. Nem csak szemfestékként viseltem, hanem highlighter-ként is, mert szerintem nagyon különlegesen mutat az arccsonton is.nabla_eyeshadow_mono_pegasus_absinthe_madreperla_zoe_5.pngA Pegasus egy rózsaszín alapban sárgás tükörfényű mono, aminél nagyon eltalálták a névválasztást – bár akár Unicornis is lehetett volna, hiszen a halványrózsaszínes gyöngyházban megcsillanó sárgászöldes árnyalat nagyon közel áll hozzá.nabla_eyeshadow_mono_pegasus_absinthe_madreperla_zoe_6.pngEttől egy fokkal már csak a Zoe különlegesebb, ami egy világos lime, ehhez foghatót sem sokat láttam eddig. Én ezeket hasonlóan a Madreperlához, szintén viseltem már highlighter-ként, és nem okoztak csalódást, 6-7 órával később is ott virítottak az arcomon, és csak minimálisan veszítettek a fényükből.nabla_eyeshadow_mono_pegasus_absinthe_madreperla_zoe_8.pngAz Absinthe viszont annyira markáns és sötétebb tónus, hogy ez már szerintem sem való highlighter-nek. Hasonló árnyalatom volt korábban a Catrice Featherfall limitált kiadásából, ami eléggé potyogott, és a csillámporok is sokkal nagyobb szemcséjűek voltak, így azt tovább is adtam, de maga az árnyalat hiánya megmaradt nálam egészen addig, míg rá nem találtam a Nabla Absinth-jára. A hasonlóság elképesztő, csak itt a kivitelezéssel is maradéktalanul meg vagyok elégedve, mert olyan finom porrá van zúzva a grafitszürkés barnában ez a kékes csillámpor, hogy öröm vele dolgozni.

Mutatom a swatch-okat lentről fölfelé haladva: Pegasus, Absinthe, Madreperla és Zoe.nabla_eyeshadow_mono_pegasus_absinthe_madreperla_zoe_7.png

nabla_eyeshadow_mono_pegasus_absinthe_madreperla_zoe_9.pngA papír mágneses box pedig gyönyörűséges, annyira mesés kívül is és belül is - egyszerűen jólesik ránézni olyan igényesen megkomponált a kis arany részletekkel együtt. Szóval nálam a Nabla most nagyon dobogós márka lett.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti próbáltatok már bármilyen terméket a Nabla-tól? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3413530521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása