DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Csokimánia: Palmolove, Balea, Lovely, Avon, Ziaja

Mániáim #1...

2018. március 11. - DOTTY beauty and gastro blog

Új mini sorozatot indítok itt a blogon, a „mániáimról”, ami most így elsőre kicsit furán hangzik, de nem szól majd ez másról, mint a kedvenc smink és szépségápolási termékeimről, amiket összegyűjtöttem (és gyűjtök is majd Nektek a későbbiekben is) egy csokorba.palmolove_chocolate_balea_bodylotion_kakao_lovely_milky_chocolate_bronzer_avon_cocoa_butter_ziaja_cocoa_hajpakolas.pngA mostani első a csokoládé köré fog épülni, mert bár az ét és mentás csokin kívül fogyasztani mást nem igazán szeretek, de magamra kenni, szaglászni, és úgy néz ki sminkelni vele annál inkább. Jöjjenek hát a csoki mánia résztvevői:

ziaja_kakaovajas_hajpakolas.pngA ziaja kakaóvajas hajpakolását szerintem vagy fél éven keresztül köröztem a drogériákban, amikor is Miskolc legnagyobb Rossmann-jában rábukkantam egy árválkodó példányra, kábé mint valami szentgrállal úgy vonultam vele a pénztárhoz. Sok helyen olvastam és hallottam, hogy a göndör hajjal csodákat művel - ezen a pontron azért nem dőlök be mindennek, mert érdekes, hogy általában nem jönnek be azok a hajápolási termékek, amiket göndör vagy hullámos hajú youtuberek ajánlanak, de ez a ziaja pakolás felkeltette az érdeklődésemet.  

Szerencsére nem kellett csalódnom, tényleg működik, jó puha (de nem lötty) lesz tőle a hajam. Samponozás után balzsamként vetem be, hogy ki tudjam bogozni vele a rakoncátlan rasztáimat.balea_bodylotion_kakao.png

balea_bodylotion_kakao_swatch.pngBalea bodylotion kakao egy könny szerkezetű, elég folyós testápoló, amit elég hamar beszív a bőröm. Nem hagy maga után ragacsos érzetet, nem kukacosodik fel. Szeretem kenegetni, de azt is meg kell vallanom, hogy mély hidratálást nem kell várni tőle. Jó érzés ebben a csoki felhőben elaludni, számomra felér egy aromaterápiás illóolajjal (főleg, ha előtte a Palmolive csokis tusijával zuhanyozom), viszont nem hidratál úgy, mint egy erősebb testápoló és természetesen közelébe sem ér egy testvajnak, de ettől függetlenül teszi a kis dolgát. Bevetettem már egyébként zuhanyzás közbeni testápolóként is, és hozta azt a szintet, mint bármely más kifejezetten erre a célra kifejlesztett lotion. avon_care_cocoa_butter_hand_cream.png

avon_care_cocoa_butter_hand_cream_swatch.pngAvon care cocoa butter körömápoló és kézkrém egy közepesen sűrű tápláló kézkrém, aminek az illata nem annyira intenzív, mint ahogy vártam, de utólag nem is bánom, mert így a munkahelyemen nem ájul ki senki az asztala mögül a csokoládé illattól. Létezik ettől sokkal mélyebben hidratálóbb kézkrém is, de valahogy nem tudom figyelmen kívül hagyni a létezését, kedvelem.palmolove_gourmet_chocolate_passion_body_butter_wash.png

palmolove_gourmet_chocolate_passion_body_butter_wash_swatch.pngPalmolove Gourmet Chocolate Passion body butter wash (még szerencse, hogy ilyen rövid neve van) :) az egyik örök kedvencem! Az állaga kicsit megfoghatatlan – sokan idegenkednek is ezért tőle – de nekem nagyon bejön, leginkább a karamellához tudnám hasonlítani az állagát, a krém és a géles tusfürdő közé lőném be. Az illata mennyei csokoládés, amit zuhanyzás uztán még sokáig érzek magamon és az alvós pólómon is, és eltérően a többi Palmolive folyékony szappantól és tusitól, ez egyáltalán nem szárítja a bőrömet, sőt!lovely_milky_chocolate_medium_matte_face_bronzer.pngA Lovely Milky Chocolate medium matte face bronzert két árnyalatban a Rossmann-ok polcain találjátok meg. Meg voltam győződve róla, hogy a Dark Chocolate lesz az én színem, de érdekes módon a sötétebb a narancsosabb tónusú, míg a Milky Chocolate a hidegebb szürkésebb barnás színvilágot képviseli.lovely_milky_chocolate_medium_matte_face_bronzer_x.png

lovely_milky_chocolate_medium_matte_face_bronzer_xx.pngAz illata tényleg csokis, ami nem volt kifejezetten top prioritás, de tetszik! A Too Faced Chocolate Bar-jának másolata ez tulajdonképpen, ami igazán igényesre sikerült, állatkísérlet mentes CF termék és ami a tartósságát illeti meg vagyok vele elégedve.lovely_milky_chocolate_medium_matte_face_bronzer_xxx.pngKözepesen pigmentált, első ecsetvonásra visszafogottabb eredményt kaptam, de cserébe szépen építhető.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

Nektek van kedvenc csokis kencétek? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr6313623612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása