DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Vasalt haj sztorim

Igen vagy nem?…

2015. december 14. - DOTTY beauty and gastro blog

Az úgy volt.., hogy pár esztendeje év vége felé 1 hétre átalakulok, barátnőm segítségével és türelmével felteszem a camouflage parókámat, és így létezem.kivasalt_haj.pngEgyébként tetszik a hajam ebben a formában is, de nem az igazi. Mondjuk, rejtőzködéshez nagyon jó, mert első ránézésre nem sokan ismertek meg. Vagy azt mondták, hogy „Te vagy az Andi?” vagy azt hallottam a hátam mögött, hogy „Figyel már, ki ez a csaj?”. :) :)

Meg kell, hogy mondjam, göndör hajúaknak a hajvasalás nem LEAN! Óriási időveszteség, nagyon sok macera, és az sem biztos, hogy annyival jobban áll, hogy megérje ezt a tortúrát. Viszont egyszer egy évben jól esik átalakulni és ez a kis rituálé is, ami ezzel jár: finom csokikkal, nyalánkságokkal, kávéval, teával bekuckózunk a nagy szobába barátnőmmel, és míg én a „szalonban” vagyok, addig szépen lassan (értsd tényleg lassan, mert ez a művelet olyan 2,5 órát vesz igénybe) mindenféle lányos filmeket nézve (első számú kedvenc ilyenkor a Twilight) végig beszélgetjük és nevetjük az egészet. :)

Gyakorlott hajvasalók biztos gondolhatják most magukban, hogy "Te jó ég! Miért tartott ez ennyi ideig??" Azért, mert az én természetesen göndör tincseim nem adták olyan könnyen magukat. Ahogy vasaltuk, a meleg levegőtől a mellette lévő tincs elkezdett visszakunkorodni, és így tovább és így tovább, ezért egy-egy sávra kétszer, háromszor is vissza kellett térni.kivasalt_haj_xxxxx.pngIgaz másnap reggeltől már nem nevettem olyan sokat, mert a korábban szinte nulla perces nem létező fodrászkodást felváltotta a 15-20 perces fésülködés és utánvasalás, ugyanis este a hajszálaim küzdöttek az elemekkel, és körülbelül az ¼-e visszakúszott egy láthatatlan hajcsavaróra. :)kivasalt_haj_balea_trend_it_up_hovedo_sptay_khadi_olaj_oil_bellinda_hajvasalo.pngSzóval nem vagyok én ehhez hozzászokva, de segítségemre voltak ebben a küzdelemben az alábbi termékek, amik úgy érzem beváltak, nem sérült a hajam annyira. Mivel a hajszárítón kívül más kiképzés nem éri a hajamat, így el nem tudtam volna képzelni ezt az egészet egy hővédő nélkül.kivasalt_haj_balea_treind_it_up_spray.pngMost ez nálam a Balea Trend It Up hővédő spray volt. Isteni finom édeskés, mégsem émelyítő illata van, és ami fontosabb, megvédi a tincseket attól, hogy szétégjenek vasalás közben. Tettünk rá rendesen, biztos, ami biztos!kivasalt_haj_xxxxxxx.pngA hajvégekre pedig a L’Oreal Mithyc Oil került, ami amellett, hogy a száraz hajvégeimet ápolta, kordában tartotta a szálló hajszálakat is, rendezettebb összhatása lett így az egésznek. Van egy kicsi, utazó méretű Babyliss hajvasalóm, amit nagyon ritkán az elszabadult, és égnek álló babahajszálakra vetek be, most a reggeli javító karbantartásra ezt használtam – a célnak tökéletesen megfelelt.

Azért nagyon durva számomra, hogy milyen hosszú így a hajam, és az is, hogy mennyivel könnyebb, és egy vékonyka hajgumival simán átfogható. Egyébként meg alig találok olyan hajgumit, ami ne pattanna szét, amikor összefogom copfba az egészet.kivasalt_haj_xxx.pngAmúgy a legzseniálisabb "hajgumi", amit valaha próbáltam az a Müllerben kapható Invisi Bobble telefonzsinórra emlékeztető valami, ami ránézésre nem túl bíztató, és bevallom féltem, hogy ezt nem fogom tudni kiszedni a gólyafészkemből. De szerencsére nem így lett! 3 db van összecsomagolva, így kerül 1500 ft-ba, de megéri, mert próbáltam már több nagyon hasonló utánzatot is, de mindegyik betörte a hajamat vagy nem ugrott vissza az eredeti állapotába, és kinyúlt. De ez a hajgumi tényleg hatásos, és amikor zuhanyozni megyek, vagy reggel sminkelek belevarázsolom, és amikor kiveszem a hajamból, mintha mi sem történt volna ugyanúgy áll, mint előtte. Szóval bátran ajánlom Nektek. Szerintem ez a mennyiség egy életre elég lesz, mert nagyon strapabírónak tűnnek, úgyhogy hosszú távú befektetésről beszélünk.

Mint minden csodának, ennek is vége szakadt, mert elérkeztünk a tegnapi hajmosáshoz, és az egyenes hajam ismét várathat magára egy évet, mert visszagöndörödtem.kivasalt_haj_loreal_absolute_repair_khadi.png

kivasalt_haj_xxxx.pngAmikor ennyire igénybe vett a hajam, akkor mindig valamilyen nagyon tápláló regenerálást próbálok eszközölni rajta, most az októberi Pixibox-ban (korábbi bejegyzés róla ITT) lévő Loreal Absolute Repair sampont és balzsamot használtam hajmosáskor.kivasalt_haj_khadi.pngMindezt a Khadi gyógynövényes olajával egészítettem ki, pakolásként fél óráig törölközőbe csavarva hagytam pihenni a nedves hajamat, aztán leöblítettem, és még egyszer hajat mostam. Ez a hajolaj iszonyatosan erős, kissé vállalhatatlan szagú, de szerencsére ez hajmosás után elillan és a végeredmény pedig nagyon jó. Finom puha és élettel teli lett tőle a hajam.kivasalt_haj_xxxxxx.pngSzóval visszatértem, hogy továbbra is erősítsem a göndör hajúak táborát! :)

 Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti vasaljátok a hajatokat? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr798170626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DOTTY beauty and gastro blog 2015.12.23. 21:39:55

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: Mármint az egyenes haj jobban áll szerinted? Az nem én vagyok, de remélem göndören is elviselhető vagyok. :))

DOTTY beauty and gastro blog 2015.12.24. 03:43:07

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: Vagy, ha az utolsó kérdésemre válaszoltál, hogy vasalod e a hajad, akkor ott tudom, hogy nem a válasz. :D

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2016.01.31. 21:14:19

Próbáltam minél félreérthetőbb lenni az igen vagy nemre válaszolva.
süti beállítások módosítása