DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

AVON mark liquid lip lacquer matte: Pinking about you, Heat turner és Passion it

matt, matt, matt...

2018. május 03. - DOTTY beauty and gastro blog

Csillogó szájfények ide, metál szikrázás oda, az én szívem még mindig a mattokért dobog! Nem tudom megunni, ez van, pedig akartam én, hogy szeressem a hidratáló és ápoló formulákat, de, ha biztosra akarok menni, akkor bizony a jó öreg mattokért nyúlok!
avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_pinking_about_you_heat_turner_passion_it.pngPersze nem minden esetben fogtam ki jól működő termékeket, mert ugyanazon a vonalon árnyalatonkénk is eltérő minőségű kencékbe botlottam, de szerencsére mindig találok olyanokat, amik beválnak. így vagyok ezzel az új AVON matte mark liquid lip lacquer ajakrúzsokkal is, szóval lássuk hogyan teljesítettek élesben.

avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_pinking_about_you_heat_turner_passion_it_x.pngAz mind a három általam próbáltról elmondható, hogy isteni finom édeskés citromos süti illatuk van, ami nem émelyítő, csak éppen érezhető és pár perc alatt el is illan. Az applikátor kialakítása szuper! Lapított esőcsepp alakja van, ami nagyon szépen illeszkedik az ajkak vonalához, ennek köszönhetően egészen precíz vonalat lehet vele húzni még a száj két szélső vékony ívén is - így teljesen fölösleges előtte ceruzával megrajzolni a kontúrt. Az állaga sűrű, mégis puha és krémes, olyan, mintha egy arckrémbe hintőport kevertek volna - érdekes, de nekem bejön. :)avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_pinking_about_you.png

avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_pinking_about_you_1.png

avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_pinking_about_you_2.pngHa egy igazán világos, de pasztell rózsaszín árnyalatot szeretnétek, akkor a Pinking about you abszolúte jó választás lehet, mert száradás után tökéletesen hozza ezt az árnyalatot. Nem foltos, nem mászkál, nem tapad, nem ragad, szépen ott maradt a számon több órán át. Bírja a kávézást, egy ebédet is, persze valamennyire kopik a száj belső részén, de mivel egy világos színről beszélünk, így egyáltalán nem feltűnő.10_avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_pinking_about_you.jpgHa szeretnétek kipróbálni, most a blogom facebook oldalán ITT meg is NYERHETITEK! ;)avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_heat_turner.pngA másik nagy kedvencem a Heat Turner, ami egy narancsos tűzpiros árnyalat. Köztudott, hogy a narancsos szín kissé sárgíthatja a fogait azoknak, akiknek nem patika fehér (nekem sem az sajnos), de én nem vettem észre, hogy kirívó lett volna, hogy túlzottan kiemelte volna azt.11_avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_heat_turner.jpgHasonlóan előző társához egy rétegben tökéletesen fed, szépen tapad, nem mocorog, bírja a strapát. Valahogy ez a kicsit krémes formula jót tesz ennek az árnyalatnak is, mert elképesztően szépen kopik.avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_passion_it.pngHogy ne legyen végig dicshimnusz ez a bejegyzés, az utolsó Passion it sajnos nem lett a kedvencem. Maga az árnyalat csodálatos, de tényleg! Imádom a bordót, magabiztossá tesz. Viszont ez a Passion it olyan szinten foltosodik nálam, hogy nem is értem. Se egy, se két rétegben nem működik, a szám belső ívén sem kopik szépen, darabokban jön le sajnos.. nem gondolom, hogy én csinálok valamit rosszul, mert akkor a másik két árnyalat sem működne. Szóval nagyon sajnálom, mert tényleg akartam szeretni ezt a mély ajakrúzst. Viszont kárpótol a másik két gyönyörűség, mert azok a tónusok hiányoztak a rúzskollekciómból. :)avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_pinking_about_you_heat_turner_passion_it_xx.png

avon_mark_liquid_lip_lacquer_matte_pinking_about_you_heat_turner_passion_it_xxx.pngHa tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

Játszottatok már a fent említett Pinking about you rúzsért a blog facebook oldalán? link fent :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr9813637648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása