DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

2018 elfogytak #1

Amikor a szemét is kincs…

2018. január 21. - DOTTY beauty and gastro blog

Persze csak egy darabig, míg be nem fotózom végre a kiürült kencék csomagolásait. Bevallom nem gondoltam volna mondjuk 1-2 évvel ezelőtt, hogy ilyen szívügyemmé válik majd az elhasznált flakonok gyűjtögetése, folyamatos jegyzetelgetése, hogy „ennek milyen volt az állaga”, „ezt, na ezt el ne felejtsem majd elmondani, hogy:…”.elfogytak_fa_greek_joghurt_garnier_action_control_48h_salvia_toinic_miss_sporty_korrektor_lavera.pngSzóval lényeg, ami lényeg, egy hatalmas kupacot fényképeztem le és egyúttal egy nagy adag lomtól mondtam búcsút, - mert hiába teszem én bele szép papírszatyrokba, magam előtt sem tudom már elmarketingelni, hogy ez bizony kidobandó szemét.. :)

Hatosával fogom majd Nektek bizonyos időközönként csöpögtetni az infót, remélem szeretni fogjátok ezt az új sorozatot itt a Dotty-n.elfogytak_alverde_makadamiadios_testvaj.pngAz első nagy favoritimmal nyitom a sort, az Alverde makadámia diós testvajával. Most ezzel a kis 50 ml-s kis kiszereléssel végeztem, de a nagy tégelyeseket is szép számmal fogyasztottam régebben. Ennek a vajnak az illata valami csodálatos! Igazi, finom, kifinomult diós illat, ami rögtön magával ragad. Az állaga jó sűrű, kicsit nehezebben is szívódik be a bőrbe, de ezt nem nagyon bánom, mivel a  „vajazást” úgyis csak este, lefekvés előtt alkalmazom, így van ideje éjszaka beinnia a bőrömnek. Annak ellenére, hogy (sajnos) van benne némi alkohol, mégsem feltűnő, nem bántó, bár egyáltalán nem lenne rossz, ha ezt kihagynák az INCI-ből.elfogytak_miss_sporty_so_clear_korrektor.pngEzt a MissSporty So Clear ősrégi korrektort sikerült elhasználnom, totálisan az utolsó cseppig. Kicsit több idő kellett hozzá, mert egyik táskámból rakosgattam a másikba, (nálam volt arra az esetre, ha nap közben vagy egy esti buliban kellett rájavítanom a bőrhibáimra). A 01-es legvilágosabb árnyalatot vettem meg belőle anno (mint mindig, hiszen hóka vagyok). és a csomagolást azt ajánlja, hogy a szem alatti karikák elfedésére is alkalmazható, nekem oda nem vált be, viszont egyet-egyet pöttyözni vele javításképpen, arra teljesen megfelelt. Nagy előnye, hogy tekerős és nem tégelyes a kivitelezése, mert így nem kell belenyúlni az egészbe. Nem volt rossz, a célnak megfelelt, de nem nyűgözött le különösebben.elfogytak_lavera_all-round_cream.pngLavera „mindenttudó” krém, ez egy utazó méretű kence volt, úgy emlékszem, hogy az egyik pixibox-ban lapult. Bio sheavajat és bio mandulát tartalmaz, azt ígérte, hogy pár használat után lehet érezni a változást a bőrfelszínen, egyébként tényleg jól táplálta a bőrömet. Nem volt annyira mélyreható, de én szerettem. Igazából kézmaszkként használtam el, - a kézfejemet jó vastagon bekentem vele, és megnéztem egy sorozatot, míg beszívta azt. Kellemes volt az illata, ha nem lenne egy halom kézkrémem, valószínű újravenném.elfogytak_garnier_action_control_48h.pngGarnier Action Control 48h deo, sose értettem a 48 órás izzadásgátlókat, mert ki az, akinek nincs igénye naponta egyszer lefürödni? De betudtam annak, hogy ez biztos azt jelöli, hogy ez bitangerős cucc lesz, merthogy még nyáron kezdtem el használni a 40 fokban. Valahogy ilyenkor kényelmesebb a fújós dezodorokat használnom, olyan illúziót kelt bennem, hogy sokkal hamarabb beszívódik és nem kell bokáznom sokáig, míg magamra húzhatom végre a pólómat. A hatása egész jó volt, viszont az illatát nem szerettem, - kicsit fura -, ha kimelegedtem, egyáltalán nem volt friss illata, sőt, kifejezetten fanyar volt, ami számomra nem az üde frissességet adta vissza, nem tetszett annyira, így biztos nem veszem újra.elfogytak_salvia_tonicj.pngSalvia tonic nagy tonik keresgélésben vagyok. Igaz nagyon sokat javult az arcbőröm állapota, mióta elhagytam a tejfehérjét, de előfordul még így is, hogy egy két nem kívánt pattanás megjelenik a fejemen, amit nyílván nem mindig sikerül megállnom, hogy ne kaparjak el, ilyenkor viszont jól jönnek a tonikok, amiket fertőtlenítés miatt vetek be, így nem bánom, ha ebben van alkohol. Ez a Salvia zsályás tonik egészen jól szabályozta az arcbőröm kifényesedését is, 100 ml-es üvegben lehet kapni. A csomagolása nekem bejön, a tartalma olyan közepes, szerintem keresgélek még ezen a fronton, mielőtt újravenném.elfogytak_fa_greek_joghurt_shower_gel_kremtudfurdo.pngA Fa Greek Joghurt Almond krémtusfürdője ahogy látjátok óriási kedvencem! Nem tudom hány flakonnal használtam el edig, most nagy hirtelen ennyit találtam az üresek között. Az illata valami mennyiei! Olyan igazi tisztaság illatú, nem émelyítő a mandula miatt sem, igazi élmény vele zuhanyozni, ráadásul valóban puha lesz tőle a bőröm, nem szárít, öröm vele fürdeni. Normál áron 490 ft körül mozog, de én mindig Glamour Napokon szoktam belőle betárazni, mert ilyenkor 50%-os kuponnal nagyon megéri beszerezni belőle többet is.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

Ki melyik terméket próbálta esetleg? Nektek hogy váltak be? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2913592875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása