DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Essence Out of space stories_01 Outta Space is the Place, 1000 Light Years Away

Galaktikus utazás a körmökön...

2018. január 04. - DOTTY beauty and gastro blog

Azt hittem nem lehet már engem behúzni a csillámos vagy a holo lakkokkal, mert van már pár darabom, és a csillámos lakkokat amúgy sem kedvelem annyira, mert nehéz őket lemosni.essence_out_of_space_stories_01_outta_space_is_the_place_1000_light_years_away_1.pngViszont ezek az Essence Galaxy körömlakkok csak nem hagytak nyugodni, és engedélyeztem magamnak a szortimentből (szigorúan) két darabot.

essence_out_of_space_stories_01_outta_space_is_the_place_1000_light_years_away_2.png

essence_out_of_space_stories_01_outta_space_is_the_place_3.pngA 01 Outta Space is the Place azt kell mondjam, hogy egy álom! Ez az árnyalat az unikornis színeit juttatja eszembe, hiszen egy halvány pasztell rózsaszínes gyöngyházfénybe apró, nagyon finomra őrölt zöld csillámport kevertek, ami egy igazán különleges hologramos lakkot eredményezett. Én még nem találkoztam ehhez hasonló színvilággal, mert vagy a pink érvényesült eddig jobban, vagy a sárgászöld / kék dominált inkább és nem adta ki ezt a harmonikus egyveleget, amit ennél a körömlakknál megálmodtak.essence_out_of_space_stories_01_outta_space_is_the_place_4.pngMesterséges fényben kevésbé jönnek elő a csillámok és egy natúrabb fehéres árnyalat az, ami ráül a körmökre, azonban természetes fényben máris szikráznak azok a finom zöld sávok, és itt már pasztell rózsaszín alapban, mint fehérben.essence_out_of_space_stories_01_outta_space_is_the_place_5.pngAz ecsetnél egy vékonyabb hosszúkás megoldást választottak, amivel én kezdetben nem annyira voltam kibékülve, mert felvitelkor lassabban tudtam haladni, de egészen hamar meg lehet szokni és mivel egy közepesen folyós állagú folyadékról beszélünk, így könnyen is terül a körmökön.

Egy rétegben nem mutat jól, viszont két rétegben már hozza a kívánt hatást. Tartósságát tekintve meg vagyok vele elégedve, áttetsző fedőlakkal 4 napig szépen bírja, minimális kopást produkált csak.

Nagyon kevés lakk tudja megtörni nálam a piros-bordó szerelmet, de ennek az Essence-nek sikerült! Kicsit sajnálom is, hogy nem táraztam be jobban belőle, lehet később, ha elfogy megbánom, de ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy olyan sok szinte érintetlen lakkom van, hogy életem végéig, de legalább 5 évig egy darabot se kellene vásárolnom.. hát nah.. szeretem őket.. :)essence_out_of_space_stories_1000_light_years_away_6.pngAz 1000 Light Years Away is első látásra megtetszett, de itt hezitáltam, mert egy sima fekete lakkra húzott csillámos réteggel végül is hasonló hatást lehet elérni. Igen ám, mindez akkor működik, ha van egy olyan jól bevethető igazán apró színes csillámporral megszórt áttetsző körömlakkod. Nahát nekem nem volt, mindegyiket túl nagy csillámosnak, glitteresnek találtam, így csak megvettem ezt az Essence feketét.essence_out_of_space_stories_1000_light_years_away_8.pngAz ecsete ugyanolyan, mint a fentebb említetté, hosszú szálakból tevődik össze, ami szerencsére nem áll kuszán sehol.essence_out_of_space_stories_1000_light_years_away_7.pngKét rétegben felkenve ezt is nagyon szépnek találtam, illetve találom a mai napig is, az viszont csalódás volt, hogy kábé 1-1,5 napot nem bírt ki a körmeimen, pedig ugyanazt a fedőlakkot használtam, mint a 01-es Outta-nál. Azért furcsállom ezt annyira, mert a csillámos lakkokat eddig mindig sokkal strapabíróbbnak éreztem a sima, a gél vagy a holo társaiknál, hiszen a csillámok egy masszívabb réteget képeznek a körmökön, ami itt sajnos mégsem hozta ezt a tantervi példát. 

Összességében örülök, hogy tettem egy próbát az Essence Out of space stories lakkokkal, mert igaz 50%-os az elégedettségem, a fenti holo-t az egyik legsikeresebb körömlakk vásárlásomnak tudom be 2017-ben.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Beszereztétek valamelyik Essence Galaxy lakkot? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7213525267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása