DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

PUPA Milano Vamp!, Ultraflex, Multiplay zsákmányok

A „kell” kategóriás kencék…

2015. szeptember 28. - DOTTY beauty and gastro blog

Körülbelül 4-5 hónapja ismerem ezt a márkát, amikor Nővérem küldött egy képet, hogy „Nah? tetszik ez az árnyalat? Vigyek neked ilyen rúzst”? Én meg egyből kerestem a krémmánián az összetevőit, hogy mi van benne. Nincs alumínium? Nincs paraben és BHT? Akkor „Ahha” igeen, naná! :)

pupa_milano_wamp_up_0.png

Nem is értem hogy történhetett, hogy korábban nem hallottam a PUPA-ról. Nem tudom, hogy tényleg csak én fogtam e ki ezeket a szuper minőségű, szépen pigmentált darabokat, de nekem tényleg nagy kedvenceimmé váltak az utóbbi időben.

Pár hete sikerült bemennem Pesten a Westend-ben lévő boltjukban, és vásárolnom pár dolgot, igazán jó áron, mert komolyan mondom, szinte minden le volt értékelve 20-30%-al minimum. Nagy volt a kísértés, de sikerült „lecsökkentenem” pár darabra azt a listát, amit fejben összeraktam nagy hirtelen. :)

pupa_milano_wamp_up_2.jpg

Gyorsan lefényképeztem a szerzeményeket és elkezdtem tesztelni őket hogy bírják a strapát nálam, hogy minél hamarabb bemutathassam Nektek ezeket a kencéket. Ami a kosaramban landolt az egy limitált kiadású szett (úgy emlékszem 2500 ft-ért), ami tartalmaz egy Ultraflex szemplillaspirát, egy Multiplay szemceruzát és egy baromi vagány neszeszert.

pupa_milano_wamp_up_3.jpg

pupa_milano_wamp_up_4.jpg

A szempillaspirállal kapcsolatban voltak fenntartásaim, mert kifejezetten ügyetlen vagyok ezzel a típusú vékonyított fejű spirálokkal. Azért vállaltam csak be, mert a testvéremét kipróbáltam, és tényleg szép pillákat lehet vele festeni. Szilikon keféje van, és úgy vannak kialakítva a sörtéi, hogy az egyforma magasságúak közül túllóg 1 sor, ami hosszabb. Ezzel a hosszabbik sorral szoktam festeni a második réteget, és tényleg szépen ívelt pillákat kapok végül.

pupa_milano_wamp_up_5.jpgA szett második kencéje egy Multiplay névre hallgató fekete szemceruza, ami nagyon puha, krémes állagú, ahogy látjátok a képen könnyen satírozható – nem karcolja a szemhéjat! Jesszus de rühellem azokat a szemceruzákat, amik olyan kemények, hogy körülbelül át lehet velük lyukasztani a szemhéjadat, és akkor sem fognak szinte semmit. Na szóval ez nem ilyen szerencsére.

pupa_milano_wamp_up_6.jpg

A ceruza végén amúgy van egy szivacs is, ami a festék szétdolgozásáért felel, de én ezeket soha nem használom (eddig még nem találtam egy olyan darabot sem, ahol a ceruza végén lévő szivacsdarabbal bármit is tudtam volna kezdeni azon kívül, hogy rendszeresen vissza kellett rá tenni a lepotyogó kupakot). :)

A neszeszer pedig.. Jajj, na most mondjátok, hogy nem szép! – Na jó ne mondjátok :), de szó, mi szó, nekem oltárira tetszik. Tudom-tudom: mit kell itt lelkesedni egy darab kozmetikai szütyőért.. de pont ilyet kerestem a táskámban lévő lomok elpakolására. Az egyik oldala lila, a másik ezüst, szuper a zipzárja, és a mérete is kiváló. Kíváncsi vagyok az ezüst oldala meddig bírja a terhelést (mire gondolok? Ááá, csak a táskába dobált belépő kártyára, kulcsra, napszemüvegre, esernyőre, fülesre, ásványvizes flakonra és a tollhegyekre).

pupa_milano_wamp_up_7.jpg

Két PUPA Vamp! darabot hoztam még el magammal, az egyik egy matt szemhéjfesték, a másik meg egy szempillaspirál. Ezt leszámítva nincs krémes szemfestékem, pláne nem matt kivitelben, de azt kell, hogy mondjam, ez a 401-es (borzasztóan kreatív elnevezésű) festék levett a lábamról.. Viseltem már szemhéjalappal, és anélkül, vagy csak alapozó, BB krém fölé, és valami brutál jó fedésű, nem mocorgó, helyette helyén maradó szemhéjfestékről van szó.

pupa_milano_wamp_up_8.jpg

Az állaga már-már habos, mint krémes, óvatosan kell felvinni, kevés is elég belőle, elég hamar szárad, így érdemes gyorsan szétkenni az egész szemhéjon, hogy ne legyen foltos a végeredmény. Az árnyalata is szuper, száradás után építhető, így mélyebb színt kapunk, de igazából nekem 1 rétegben tetszik a legjobban.

pupa_milano_wamp_up_9.jpg

A 101 számú Vamp! szempillaspirál keféje hagyományos, nem szilikon. A formáját ennek már inkább szeretem, ami viszont nem annyira tetszik, az az, hogy elég sok festéket vesz fel. Le kell húzni párszor a szájánál a kefét, mielőtt rámennénk vele a pillákra, mert bizony könnyen rákenhetünk egy kilót a festékből, viszont, ha hajlandóak vagyunk belefektetni ezt a 20 másodperces procedúrát a használatakor, akkor igazán szép végeredményt kapunk, mert nemcsak sűrű, de ahogy rásüt a nap, igazán különleges árnyalatú szempilláink lesznek (ahogy látjátok a képen ez tulajdonképpen egy grafitszürkés - mély piszkos lilás árnyalat.

A fentiek közül a 2 kedvencem kétségtelenül az Ultraflex spirál és a Vamp! matt szemfesték (na meg a neszeszer, ami az én, egy személyes közönség díjasom). :))

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti ismeritek ezt a márkát? Próbáltátok már? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr187846608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C8H10N4O2 2015.09.28. 21:14:10

Igen(ismerem). Nem (még nem próbáltam).
Drogériai próbasminkcuccokba utálok belepiszkálni, állandóan herpeszvírusokat, kötőhártyagyulladás-baktériumokat, rota vírust meg ilyeneket vélek odaparázni, ahhoz meg nem vagyok elég bátor (=gazdag:) és nem sminkelek eleget, hogy próba-szerencse alapon vagy bejön, vagy nem egy jósokezres darab.
De a PUPA-t már dicsérte nekem valaki, akinek érzékeny szeme és kontaktlencséje van, úgyhogy ez elég jó ajánlás egy alapbizalom megszavazásához.

DOTTY beauty and gastro blog 2015.09.29. 22:45:15

@C8H10N4O2: NA igen, nekem ne mond! Kiver a víz, amikor léátok lányokat teszterrel rúzsozni, meg szép vastagon kifesteni a szemüket. Soha nem kenek a teszterről a fejemre, csakis a kézfejemre (onnan meg egy fertőtlenítős kendővel letörlöm nézegetés után, így kevésbé képzelem oda magamra más baciját.
Azt meg kifejezetten elfogadhatatlannak tartom, ha valaki belemászik a bontatlan termékekbe..., nyilván nem vennék meg olyat, amibe valaki már beletapicskolt.
A PUPA-ba az a jó, hogy eddig mind a kétszer-háromszor, amikor betévedtem a lányok a helyi termékekkel voltak kifestve 90%-os arányban, így csak azt kérdeztem "nah, az mi ott a szemeden?" meghogy "Uuu, az mi az?". így azért könnyebb elképzelni milyen lehet 1-1 szín magadon, ha már látod máson is. :)
süti beállítások módosítása