DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Garnier Micellás víz, Yves Roches sampon, Isana körömlakklemosó és Barbara Hofmann szappan

Tisztítás best of…

2017. június 03. - DOTTY beauty and gastro blog

Ha a beauty vonalon tisztásra gondolunk, szerintem sokunknál egyből a sminkeltávolítás jut eszünkbe, pedig megannyi dolog van még, ami ide sorolható.yves_rocher_boucles_sampon_isana_mandulas_koromlakk_lemoso_barbara_hofmann_brush_cleaner_garnier_micellas_viz_1.pngA mai bejegyzésben arra gondoltam, hogy összeszedem Nektek azokat a kencéket, amik (a millió tusfürdőn kívül, amit naphosszat sorolhatnék) ütős kis fegyvereimmé váltak a smink vagy például a körömlakk eltávolításban, vagyis bemutatom Nektek az én „tisztítás best of”-omat.

tiszttitas_best_of_garnier_micellas_viz.pngA micellás vizek közül biztosan kipróbáltam már vagy 8-10 félét, volt köztük géles állagú, kendővel felitatott változat és a klasszikus víz formátumú (korábbi bejegyzés erről ITT). Utóbbinál a nagy kedvenc a rózsaszín kupakos Garnier Micellás Víz maradt, ami a mindennapi sminkeltávolítási rutinom szerves része. Nem ragad, nem tapad, szépen leszedi a szennyeződéseket és a maradék sminket az arcomról – tisztít és egyben fel is frissíti azt, nálam 4 csillag!yves_rocher_boucles_sampon_isana_mandulas_koromlakk_lemoso_barbara_hofmann_brush_cleaner_garnier_micellas_viz_3.pngA nagy szerelem az Yves Rocher göndör hajra való Boucles samponja, ami annyira jó állagúvá varázsolja a hajamat és már most sírok, mert lekerült a polcokról. El sem hiszem, hogy csak így kivonták a forgalomból (illetve webshop-ból rendelhető, de akkor is, miért? MIÉRT??).. Szerencsére van még egy bontatlan flakonom elrakva, de mindenképpen rendelnem kell, míg elérhető készleten.

Az állaga selymes, közepesen híg, nagyon jól tisztít, szinte fellélegzik a hajam, ha ezzel mosom meg, igaz nem lesz tőle extra puha a hajam hajmosás után, kissé durva tapintású marad, de ez engem egyáltalán nem zavar, szárítás után pedig annyira jól működik, nem rakoncátlan (persze a körülményekhez képest, hisz göndör hajról van szó), hogy nem kell vele csinálnom semmit. Erről az YR samponról írtam korábban ITT és ITT.yves_rocher_boucles_sampon_isana_mandulas_koromlakk_lemoso_barbara_hofmann_brush_cleaner_garnier_micellas_viz_4.pngKörömlakk mániásként nem csak arra kell figyelnem, hogy a legmegfelelőbb színű és tartósságú lakkot találjam meg, hanem arra is, hogy mit használok annak eltávolítására. Hiszen gondoljunk bele, hogy csak átitatjuk és többször beledörzsöljük lemosáskor a körmünkbe ezt a vegyi anyagot, ami szerintem nem  mindegy mi. Több olcsóbb és drágább kategóriájú körömlakklemosót próbáltam ki, de a legjobban a Rossmann saját márkás Isana mandulavirágos lemosója vált be.

Egyrészt az illata sem olyan elviselhetetlen, mint sok más acetonnak, másrészt szerintem kímélőbb (nem jók, de jobbak) az összetevői, mint a többinél, amit teszteltem. Nagyon szépen le lehet vele szedni a megkopott vagy megunt manikűrünket pár perc alatt és a kisebb 300 forintos mennyiség baromi sokáig kitart.yves_rocher_boucles_sampon_isana_mandulas_koromlakk_lemoso_barbara_hofmann_brush_cleaner_garnier_micellas_viz_5.pngA Barbara Hofmann szappant nemhiába nevezik professzionális ecsettisztítónak. Mielőtt kipróbáltam volna sminktejekkel meg babasamponnal mostam a szivacsaimat és az ecseteimet is, és bár egész szépen kiszedték azok is a festéket a szálakból, mégsem volt 100%-os a végeredmény.yves_rocher_boucles_sampon_isana_mandulas_koromlakk_lemoso_barbara_hofmann_brush_cleaner_garnier_micellas_viz_6.pngRáadásul az ecsetek szálai is kissé sprődek, keményebbek lettek, amikkel viszont egyáltalán nem voltam kibékülve.. Hiszen egy finom puha szőrű ecset után ki akarna egy durvább minőségű verziót? Hát én nem, és bár nagyon fájt érte kiadni 3000 ft-ot a Müller-ben, ez a fém dobozos szappan 1 éve megvan már rendszeres havi használat mellett.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti próbáltátok valamelyik terméket a fentiek közül? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3912538261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása