DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

2015 ősz Glamour Napok - óriási zsákmányolás

Kuponőrület 1…

2015. november 07. - DOTTY beauty and gastro blog

Azt kell, hogy mondjam, az idei őszi Glamour Napokon igazán hatékony voltam. Nem volt túl nagy nyüzsgés, nyomakodás, tolakodás, harc egy-egy darab bármiért, ugyanis csütörtökön később tudtam csak eljönni a munkahelyemről, így este 19:00 körül egész családias volt a hangulat. Rajtam kívül körülbelül vagy 10 ember lézengett a nyíregyházi DM-ben, Rossmannban és Müllerben, így körülbelül 1,5 óra alatt mindent összeszedegettem szépen sorban, amit kinéztem korábban.1_glamour_napok_2015_osz_summarize.pngTényleg jó, ha van az ember lányánál valamilyen sorvezető, mert amúgy könnyen át lehet esni a ló túloldalára, hiszen olyan csábító az a sok minden akciós dolog a polcokon, ami az üvölti „Vegyél meeeeg!!”. 

A legtöbb dolgot a DM-ben és a Müllerben szereztem be, aztán voltam még a Rossmann-ban, az Yves Rocher-ban, a H&M-ben és a Tesco F&F-jében is. Két dolgot leszámítva tartottam magam az eredeti tervhez, megmutassam miket zsákmányoltam? Nah, lássuk! :)2_glamour_napok_2015_osz_essence_yves_rocher_isana_loreal_artdeco_fandf_fandf_home_pure_coconut.pngA Pure Coconut kókuszos kézkrémre külön kupon nem volt, viszont beváltottam egy dm végösszegi kupont. Ez a kézkrém nálam az egyik dobogós! Könnyen beszívódik, remekül hidratálja a szélfútta kezeimet (ami ebben a hűvösebb időben sokszorosan jól jön).3_glamour_napok_2015_osz_essence_yves_rocher_isana_loreal_artdeco_dove.pngAz Yves Rocher Boucles samponjáról, ahol tehetem hirdetem, hogy a göndör hajúak nagy barátja! Nem könnyű ám olyan sampont találni, főleg a szilikon mentesek között ami nem szárítja a gólyafészkemet, hanem táplálja, erősíti azt. Na ez pont ilyen!

Isana Mandulavirágos körömlakklemosó pedig mindig kell, hogy legyen itthon, mert maradéktalanul eltávolítja a különféle textúrájú lakkokat, és, ha minden igaz kevésbé roncsolja a körmöket, mint a többi hozzá hasonló árkategóriába tartozó társa.

Találtam egy Essence szemhéjalapozót is, pár napja ezt teszem fel a szemfestékek alá, és úgy látom bír annyit, mint az Artdeco szemhéjalapom, és úgy gondolom Müller 20%-os kuponnal 680 ft-ért igazán megérte.

Lecsaptam 50% kedvezménnyel egy L’Oreal True Match alapozóra az Ivory/Ivory árnyalatban, aminek végtelenül örülök, mert ez.. na ezzzz valóban világos. VÉGRE! Egy nagyon picit talán még az én hipó bőrömhöz is, de összekeverve a 10-es Vichy Ideal BB-mel tökéletes az árnyalat. Szóval tesztelem 3 hete, és eddig tetszik. Nem érzékeny rá a bőröm, szépen fed, - eddig ötös! :)

Vettem még egy Dove Derma Spa Uplifted görgős testápolót. Kipróbáltam már, nyilván ennyi idő alatt óriási változásról nem tudok még beszámolni, de eddig tetszik. Gyakorlatilag ez egy könnyű, nagyon folyékony állagú szérum, amit pikk-pakk beszív a bőröm. Teljes áron húzós ez a 100 ml 2999 ft-ért, de 25 %-os kuponnal már máris barátságosabb.4_glamour_napok_2015_osz_loreal_artdeco_fandf_dove_pure_coconut.pngL’oreal Super Liner Gel Intenza szemhéjtus volt a következő áldozat a Müllerben. Érdekes textúrája van, még sosem volt zselés, krémes tusom korábban. Ritkán használok tust egyébként, de ehhez most igazán megjött a kedvem, már csak a kézügyességemet várom hozzá, hogy megérkezzen..:) :)

Annyira izgultam, amikor bementem a Douglas-ba, hogy meg lesz e még az Artdeco Sun szemhéjpúder gyönyörű barackos korallos árnyalata, amit hetek óta nézegettem. Már tudtam ugye, hogy hol keressem, de nem volt ott. Mit mondjak, nem volt természetes a mosolyom.. aztán észrevettem, hogy csak átrendezték az Artdeco pultot, lekerült az alsó sorba, és ott várta, hogy rátaláljak. Képzeljétek egy teljesen érintetlen darabot találtam, nem érzett senki sem késztetést, hogy a teszter mellett egy bontatlanba nyúljon bele, hihetetlen boldogság!! :)

F&F metszett mintás kerámia szappanadagoló az egyik kedvencem mind közül! Imádom ezt a mintát. 250 ml fér bele, úgyhogy jó hír, mert egy teljes utántöltőt bele tudok cserpákolni, nem kell a felbontott tasakot rakosgatnom ide-oda, vigyázni, hogy felborítom, szóval tudjátok. Úgy érzem igazán szép darabot költöztettem ki a fürdőszoba mosdókagylójára.5_glamour_napok_2015_osz_essence_loreal_artdeco.pngMutatok Nektek swatch-okat a kencékről, balról jobbra: Essence szemhélyalap, L’Oreal True match alapozó, L’Oreal szemhéjtus, Artdeco Sun szemfesték.6_glamour_napok_2015_osz_fandf_bor_kesztyu.pngSikerült rátalálnom az F&F-ben a hőn áhított hasított bőr leopárdmintás kesztyűre. Nézzétek milyen csini, és van még egy kesztyűm végre, ami a kis kezemre illeszkedik (nem lóg túl egy egész   ujjperccel). :)7_glamour_napok_2015_osz_garnier_fructise_yves_rocher_fa_brado_bio_primo.pngImádom a Fa görög joghurtos krémes tusfürdőjét, szeretem az állagát, és emellett nagyon finom illata van, amit fürdés után is sokáig érzek a bőrömön. A DM-ben 50%-os kuponnal 250 ft-ért vettem darabját, igazán jó áron! Egyébként ez az illat volt leginkább lefosztva a polcokról, de kedves volt az eladó hölgy, mert kihozta a raktárból az utolsó két „csík” megmaradt tusikat, így feltankoltam egy másik lánnyal együtt. :) Vettem még itt szintén 50%-os kuponnal két Garnier Color Resist Blond Booster hajbalzsamot (ami a másik adum hajmosáskor, a Müllerben pedig egy Brado Life kézfertőtlenítőt, ami mindig van a táskámban, és utána kellett pótolnom. Jó, mert nem ragad, hamar elpárolog a benne lévő alkohol, és még a szaga sem annyira vészes (de azért jellegzetes kézfertőtlenítős, amit nehéz összetéveszteni mással).

Jaaah, és ha már rágcsálni való csemege, akkor a Müller Bio Primo mézzel összetapasztott kókuszos szezámszelete.. elég tömény, de isteni finom, nyamiii!

Elfogyott az arclemosóm, de a The Body Shop-ba nem jutottam el, ezért be kellett helyettesítenem valami hasonló jó termékkel, így vettem meg az Yves Roche-ban a Sebo Vegetal géles tisztítóját, amit nem bántam meg, mert legnagyobb meglepetésemre a szemsminket is szépen eltávolítja arcmosás közben, király!8_glamour_napok_2015_osz_duchesse_vattakorong_kozmetikai_kendo_vadenecum.pngA következők már kevésbé izgalmas dolgok, de ezek a kedvenceim, különösen a Beauty Baby dobozos zsebkendője, aminél komolyan mondom nincs jobb szerintem. 300 ft körül van, 3 rétegű, finom puha, mégsem szakad könnyen, szóval ebből azt hiszem 5 dobozzal hoztam (mert ugye erre is érvényes volt a 20%-os kupon a Müllerben). A Rossmann Isana folyékony szappanokból is vettem kettőt. Kiadós, nem mondom, hogy hidratálja a kezemet, mert nem, de legalább nem is szárítja különösebben, ami nálam már jó pont, mert rengetegszer mosok kezet nap közben.9_glamour_napok_2015_osz_handm_zokni.pngH&M Home-ba nem jutottam el, így te drága muffin kerámia tartó sajnos nem lettél az enyém.. De nem adom fel, mert kelessz nekem! A H&M-be viszont beszaladtam, és megvettem az idei zokni utánpótlást. :) Már jó ideje ezeket a zoknikat hordom, egyrészt mert nagyon jó minőségű pamut zoknik, másrészt, mert a színes szegélyeknek köszönhetően végre nem nyeli el a lakásban lévő „fekete lyuk” a fekete zoknijaim 100%-át.. Egy cicás neszeszert találtam még, az anyaga puha gumis műanyag, így könnyű lesz takarítani, nem mellesleg annyira cuki, hogy őrület.. :)
10_glamour_napok_2015_osz_chanel_handm_artdeco_sally_hansen.pngSally Hansen Big Shiny top coat-ja az egyik alapdarab a körömlakkozási rutinomban (ha lehet ilyet mondani), és most volt rá 25%-os kupon a DM-ben. A Catrice Camouflage korrektorából szintén kettőt vettem - legyen egy tartalékba-, mert a pöttyeim eltüntetéséhez mindig ezt használom. Az Artdeco Soft Eye Liner 83-asáról úgy érzem lassan le kell mondanom, mert egyszerűen sehol sem találok.. Pedig néztem Pesten több helyen, Demrecenben, Miskolcon és Nyíregyházán is, de sem a Müllerben, sem Douglas-ban nincs.. viszont, egy nagyon hasonló árnyalatot láttam a 90-es személyében, így ezt hoztam el.

Hát igen.. és jöjjenek az elcsábulásaim.. a debreceni Tesco Sally Hansen pultjánál leltem rá erre a Salon Manicure Base Coat-ra, ezt még nem próbáltam, de majd írok róla később. A másik pedig, AWW a  másik pedig egy Chanel Le Volume De Chanel szempillaspirál igazi őszi bordó árnyalatban, úristen annyira szép!! Fogok majd erről is írni Nektek! ;)

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm! ♡ 

 

Ti voltatok Kupon Napozni? Miket vásároltatok? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr98057714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása