DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

TESZT – micellás vizek

Egyik jobb, mint a másik?…

2017. április 22. - DOTTY beauty and gastro blog

Igen jobb! Még a kezdet kezdetén, amikor a micellás kendők még a fasorban sem voltak, akkor szereztem be ezt a 4 micellás vizet és kezdtem el a tesztelésüket.teszt_mceas_vizek_1.pngNagyon sokat vártam mindegyiktől, rögtön neki is estem egy erősebb szemsminknek és egy masszívabb alapozásnak és úgy tesztelgettem őket.

teszt_mceas_vizek_4.pngAhogy a lenti képeken is látni fogjátok, nem mindegyik birkózott meg az Artdeco szemceruzámmal, több kevesebb sikerrel távolították el a festéket a karomról – volt, ami maradéktalanul, és volt, ami nagyobb küzdelem árán sem volt képes erre. Na de lássuk miből élünk és „ki mit tud?”.teszt_mceas_vizek_45.pngLegelőször az egyik kedvenc natúr kozmetikum márkámat tettem próbára, az Yves Rocher micellás folyadékát. A színe nem áttetsző, nekem a vattát egy minimálisan halványsárgásra fogja és aminek nem örülök az az, hogy illatosított - szerintem nem lett volna szükség egy micellás víznél illatosításra / parfümözésre.

Ahogy látjátok ez a víz a szemceruzával nem bánt el, csak maszatoltam a karomon, és amúgy a szememen is így jártam (egy pandamaci nézett vissza rám a tükörből sminklemosás után). Annak ellenére, hogy a szemsminkkel nem tudott mit kezdeni, az arcomra nagyon szeretem használni. Amikor nem akarok géles lemosókat használni, neki esek ezzel a vízzel és 3 vattakorongozás után szép tiszta lesz az arcbőröm. Szóval előbbire nem ajánlom, utóbbira igen.teszt_mceas_vizek_6.pngA L’Oreal micellás vize, ami tulajdonképpen nem is víz, hanem formabontóan géles állagú illatmentes lemosó (úgy emlékszem egy dm beauty box-ban lapult) és amit szintén nagy elánnak kezdtem el használni.teszt_mceas_vizek_x.pngEgy fokkal jobban teljesített YR társánál, de ahogy látjátok maradéktalanul ez sem vált be a szemceruza eltávolításában, mert igaz nem maszatolta úgy szét a festéket, mint az előző víz, mégis halványan ott maradt az a teszt csík a karomon és élesben a szememnél is ezt tapasztaltam.teszt_mceas_vizek_7.pngKét dobogóst tudok bemutatni Nektek, akiknél a teszt végeredményeképpen nem is igazán tudok semmilyen különbséget megemlíteni, hiszen a La Roche-Posay és a Garnier rózsaszín kupakos micellás vize egyformán teljesített sminkeltávolítás terén.teszt_mceas_vizek_8.pngAhogy nézegettem a 3. (LRP) és a 4. (Garnier) vattakorongot mind a kettő szépen lehozta a fekete szemceruzát a karomról, ebben semmilyen különbséget nem véltem felfedezni, abban viszont igen, hogy a La Roche-Posay drágább, de talán egy fokkal kíméletesebben szedte le a szememről a sminket, mint a Garnier, ami olcsóbb, gazdaságosabb kiszerelésben kapható, de talán egy kicsivel többet kell rajta hagyni a szemeken azt a bizonyos micellás vízzel átitatott vattapamacsot.teszt_mceas_vizek_2.png

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

  

Kinek melyik micellás termék vált be leginkább? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7612396611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása