DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Neveztem egy főző versenyre

Gastro haul…

2015. december 15. - DOTTY beauty and gastro blog

Van egy csoport facebook-on, amit a Nővérem mutatott meg nekem anno, és aminek már jó pár hónapja én is tagja vagyok. Igazából ez egy több mint 18.000 főből álló közösség, ahol recepteket lehet cserélni, meg lehet osztani a csoporttagokkal ki-mit sütött főzött, de ugyanakkor személyesebb, a szeretteinkkel és velünk kapcsolatos post-ok is olvashatóak az üzenő falon. Ez nem más, mint a „Vali hagyományos konyhája”, amit több admin tag támogat, és aminek a karmestere természetesen Valika. :)kolbaszos-articsokas_teszta_2.pngVali a szíve-lelke ennek a közösségnek, és mint egy tyúkanyó koordinálja a csapatot - közben kézműves szappanokat készít, csalamádét tesz el, és süt-főz. 

Nemrég kiírt egy főzőverseny pályázatot, aminél az volt a kritérium, hogy határidőre kellett egy egytálételt készíteni, arról fotót küldeni, és várni, hogy a csoporttagok like-olják a névtelenül feltöltött képeket – ugyanis Valin kívül nem tudta senki más, hogy kihez tartokoznak a fotók, - fokozva ezzel az izgalmakat)…

Gondolkodtam rajta, hogy vajon induljak e, de végül velem együtt összesen 139-en vágtunk bele a megmérettetésbe. Sok korban hozzám közel álló fiatal van a csoportban, de az idősebb korosztály is jócskán képviselteti magát, és ahogy az oldal neve is mutatja, itt a különlegesebb fogások mellett jobbára házias, hagyományos, jól bevált és kiváló ételeket készítenek a hölgyek és az urak, így kicsit merész húzásnak véltem a kolbászos articsókás tésztával indulni. De a legnagyobb meglepetésemre nagyon nyitott volt a csoport a fogásomra, mert 325 like-ot és nagyon sok pozitív kommentet kaptam, ami végtelen nagy örömmel töltött el.kolbaszos-articsokas_teszta_3.pngMost nem készültek fázis fotók főzés közben, de a végeredményt megmutatom Nektek, és persze már írom is a hozzávalókat:

20 dkg félkemény csemege kolbász (csípőssel is készítettem már, és úgy is nagyon finom!)

olivaolaj

1 nagy csokor petrezselyem

1 üveg ecetben elrakott articsóka nagyobb kockákra vágva

25 dkg conchiglie tészta (Parioli), al dentére főzve

frissen őrölt bors

kolbaszos-articsokas_teszta_1.jpgBár rengeteg ételköltemény született, összesen 16 + 1 közönségdíj volt kiadó, a nyeremények pedig a tagok felajánlásaiból jöttek össze, hiszen van a csoportban keramikus, hobbi és profi fűszernövény termesztő, borász, decoupage technikával dolgozó, és még sok-sok kreatív ember, akik összefogtak, és úgy gondolták, hogy szeretnék megajándékozni a dobogósokat. Igazából nem is az ajándék miatt, mint inkább egy megerősítő visszajelzésért indultam ezen a versenyen, hogy jó e amit csinálok, tetszik e így látatlanban, ismeretlenül is.

Nagyon vártam már, mikor lesz eredményhirdetés, és ahogy görgettem a telefonomon a hírfolyamot annyira izgultam vajon én is ott lehetek e a díjazottak között, és igen. IGEN!!

14. helyezést értem el. ÉN! :) :) Ezt a képet Vali készítette, és ezt tette fel eredményhirdetéskor a facebook-ra.kolbaszos-articsokas_teszta_4.jpgMegérkezett az ajándékom is, nézzétek milyen szuper dolgok lapultak a nagy bubis borítékban.kolbaszos-articsokas_teszta_5.jpg

kolbaszos-articsokas_teszta_6.jpgEz fakanál, amiből sohasem lehet elég itthon, egy receptes füzet, ami decoupage technikával készült és egy kék szalaggal meg lehet kötni. Olyan aranyos, nem is mertem még bele írni, „nehogy már összefirkáljam”.. :) Kaptam még egy jókora adag rókagomba sót (nagyon nagy só gurman vagyok, így ez telitalálat volt!!), és csalánteát is Boglárka Fűszerkertjéből. Innen is köszönöm a sok szép ajándékot és a lehetőséget, hogy indulhattam. Boldogság van! :)

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti neveztetek már valamilyen főző vagy recept versenyen? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr998175194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása