DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Essence I love nude eyeshadow

Egy késői felfedezés…

2017. március 12. - DOTTY beauty and gastro blog

Az, hogy késői felfedezés lehet enyhe kifejezés, hiszen sokáig az állandó kollekciót képező Essence I love nude monók szépen lekerültek az akciós tárolókba, ami valahol jó hír, mert így van, hogy fél áron juthatunk hozzá ezekhez a szemfestékekhez, viszont rossz hír is egyben, mert, ha most nem csapunk le rájuk, később már nem tehetjük meg.essence_i_love_nudes_eyeshadow_1.pngAz a fura, hogy nem most vettem ezeket a szemfestékeket, be is fotóztam őket érintetlen állapotban még anno, csak valahogy teljesen elfelejtkeztem a létezésükről.

Ott csücsültek a sminkasztalom fiókjában és pár héttel ezelőttig nem is tudtam magamról azt, hogy I love Essence nudes!essence_i_love_nudes_eyeshadow_2.pngMindig van egy bézs árnyalat, amit favorizálok és csak azt használom addig, amíg teljesen el nem fogy, jelen esetben ez most a 03 Créme Brulée, ami eszelősen gyönyörű világos bézses árnyalat. A legszebb tejszínes vajra emlékeztet a színe és a finishe is elképesztő, mert világos pezsgős szatén fénybe hajlik. Egy igazi selyem csoda! Nem véletlenül ez a kedvencem a három árnyalat közül, hiszen a legpigmentáltabb és legalapabb natúr szemsmink tökéletes megoldása ez a monó.essence_i_love_nudes_eyeshadow_3.pngPrimer nélkül is kibír olyan 4 órát, utána kissé elkezd csúszkálni a kifényesedésre hajlamos szemhéjon, de a Milani eyebase-emmel lerobbanthatatlan, mert simán kibír egy teljes munkanapot 7:00-től 18-ig, és utána is tökéletesen tart, míg zuhanyzáskor le nem mosom sminklemosóval.

Valamelyik drogériából muszáj találnom egyet magamnak utánpótlásul (mert a felét majdnem el is használtam), egyet meg a nővéremnek, mert neki is nagyon megtetszett, amikor megmutattam neki.essence_i_love_nudes_eyeshadow_4.png02 Cake Pop egy lazac szín, enyhe rózsaszínes beütéssel, de szerencsére inkább a világos lazacra hajaz. Matt finishe van, kevésbé pigmentált, mint a Créme Brulée társa, de két rétegban nagyon szép satírozó szín a mélyítő vonalnál. Nem vagyok amúgy odáig a pink árnyalatokért, de ez egy igazán különleges árnyalat, örülök, hogy anno beszereztem.essence_i_love_nudes_eyeshadow_5.png05 My Favourite Tauping egy világos, kissé koszos barna, a szürkés lilás beütést, ami valóban taup-á tenné, én nem vettem észre, de ettől függetlenül egy szépen eltalált árnyalat lett. Róla is ugyanazt tudom elmondani, kint az előző lazacnál, hogy sajnálom, hogy nem pigmentáltabb, viszont satírozéshoz ez is szépen használható és kellemes, nem túlzó végeredmény az, amit a szemsminkünk elkészülésekor kapunk.essence_i_love_nudes_eyeshadow_6.pngÖsszességében sajnálom, hogy csak most fedeztem fel ezeket a szemfestékeket és nem írtam Nektek róluk korábban, de remélem, hogy még így is be tudtok szerezni belőlük egyet-kettőt, mert tényleg kár lenne őket kihagyni.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ki az aki hamarabb észbe kapott és kipróbálta ezeket az Essence szemfestéket? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8012332141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása