DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

TOP 10 Müller Szombat Wishlist

15%-os kupon minden termékre…

2015. augusztus 26. - DOTTY beauty and gastro blog

Gondoltam megmutatom Nektek, hogy mi az a 10 dolog, amik meg(újra)vásárlását a Müller Szombatra tartogattam, ami most lesz 2015.08.29-én.

top10_muller_szombat_wishlist.png

8 város Müllerében lesz elérhető ez az akció (Békéscsaba, Debrecen, Gödöllő, Keszthely, Miskolc, Nagykanizsa, Kaposvár, Nyíregyháza). A facebook oldalamon megosztottam veletek a kupont, amit elég letöltenetek, és a pénztárnál bemutatnotok, nem szükséges kinyomtatni. 

Kalandra fel!! :)

1.Sally Hansen 18K gold fedőlakk

Azt írja, hogy „valódi 18 karátos aranykivonattal, mely egy lépésben ápolja és táplálja a körmöket, pajzsként védi a köröm felületét. Megakadályozza a körmök töredezését és lemezes szétválását, valamint hidratál.” Nem feltétlenül ápoló lakknak gondoltam, sokkal inkább fedőlakknak díszítéshez. De végül is, színes alaplakk nélkül is jól mutatna szerintem a körmökön, pláne plusz pont, ha közben még erősíti is azokat.

2.Essence gel lakk Serendipity

ígérete szerint tartós és fényes manikűr készíthető vele, ami intenzív színt és tökéletes fedést biztosít. Én most tesztelem a matt sötétkék árnyalatát, eddig tetszik, meglátjuk mennyire strapabíró. Viszont ez a piszkos lila nagyon kellemes árnyalat, ki kell próbálnom. :)

3.Catrice Camouflage korrektor

„Megbízhatóan fedi el az apróbb bőrhibákat, pigment foltokat és a kisebb véraláfutásokat.” Már több tégellyel elhasználtam belőle, mindig kell, hogy legyen itthon 1 tartalék. Nálam a legvilágosabb 010 Ivory a befutó, egyébként 3 árnyalatban kapható. 

4.Catrice szemceruza hegyező

2 az 1-ben szemceruza hegyező, így a vékony és a vastag ceruzákat is könnyedén meg lehet vele hegyezni.

5.Catrice Shine Appeal folyékony ajakrúzs

Ez az E-vitaminos folyékony ajakrúzs a Catrice új sortimen-jének a tagja, ami 12 árnyalatban kapható. Illetve remélem, hogy már kapható, ebben nem vagyok biztos, lehet, hogy csak az októberi Glamour Napokra pakolják ki mindegyik Müller üzletbe - meglátjuk, de ígéretesnek tűnik.

6.Artdeco Soft Eye Liner 83

Vízálló tartós szemceruza, illatanyagmentes - amit egyáltalán nem bánok, szerintem egy kontúrozónál semmi nem indokolja, hogy bármilyen illatú is legyen. Ez a 83-as árnyalat egyszerűen zse-ni-á-lis! Csodás színe van, annyira természetes, és valóban tartós. :)

7.Beauty Baby törlőkendő

Ezt a törlőkendőt a babaholmiknál találtam kb 1 éve, azóta csak ezt a fajtát veszem, ugyanis vetekszik az eddig általam próbált összes kozmetikai kendőkkel. Igaz nem ez van ráírva, és általában babás minta van a dobozon, de ettől eltekintve kiváló minőségű, 3 rétegű papír kendő, ami elég strapabíró, nem szakad könnyen, egyáltalán nem „liha”.

8.Duchesse vattakorong

Nagyon szeretem ezt a vattakorongot, 120 db-os, 100% pamut, bőrgyógyászatilag tesztelt, szuper minőségű, ár-érték arányban abszolút nyerő.

9.Alouette nedves törlőkendő

70 db-os kiszerelésben kapható, és ami mellette szól az az, hogy parfümmentes, alkohol mentes, bőr semleges PH-jú, nincs benne sem paraffinum, sem egyéb ammónia származék. Az illata semleges, az aloe vera.n kívül más illatosítót nem tartalmaz, szeretem!

10.Domestos White and Shine

Ez pedig egy kakukktojás a listában, de egy jó Domestos minden háztartás elengedhetetlen kelléke 750 ml-ben.:)

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nektek is van már esetleg kívánság listátok szombatra? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr47736574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása