DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

TOP10 Glamour Napok Wishlist - 2017 tavasz

Kuponok minden mennyiségben…

2017. március 31. - DOTTY beauty and gastro blog

Kár is lenne tagadnom azt, hogy engem is beszippantottak évekkel ezelőtt azok a bizonyos kupon napok, hiszen ki ne akarna spórolni több ezer forintot vásárlásonként? Főleg úgy, hogy a hőn áhított termékeket amúgy is beszerezném, ilyenkor viszont nagyobb bűntudat nélkül tehetem meg.top10_glamour_napok_2017_tavasz_wishlist.pngSőt! az elmúlt pár alkalommal sikerült a listámnál maradnom, elkerültem az impulzív vásárlásokat (olyan 90%-ban) és elégedetten, büszkén tértem haza és néztem végig a kipakolt zsákmánnyal teli asztalon.

1.Dove Serumin-oil hajvégápoló

A hajam utolsó 1/3-ára szoktam tenni félnedves állapotban – gyakorlatilag beleszárítom a hajamba. Nagyon puha lesz tőle, nem száll és valóban nincs töredezett hajvég, fél év alatt fogyott el, így újra vevős!

2.Nivea Anti-Age Q10 kézkrém

Ez a Nivea Q10 kézkrém az egyik legnagyobb meglepetés volt számomra. Kipróbáltam az Anyukámét egyik hétvégén, amikor nem vittem haza magammal semmilyen kencét. Kis millió kézkrémet teszteltem az iszonyatosan és mindig száraz kézfejemen.. nem csak a finom illata az, ami megfogott (igazából egyre kevésbé lehet ezzel engem már zsebre vágni), hanem a gyors regeneráló képessége, ami tényleg nem csak ígéret, hanem valóban hatékony- egy ilyen tuti kell nekem.

3.Colgate Max White Expert White5 fogkrém

Mivel imádom a kávét és a fekete teákat, igencsak szükségem van egy ilyesmi fogkrémre, hiszen mindkét ital rettentően elszínezi a fogakat, és úgy látom ez a fogkrém nem csak optikailag fehéríti azokat, hanem rendszeres használat mellett szépen világosítja a fogaim színét.

4.Astor Pro Manicure already dry top coat

Szeretem a körömlakkokat és imádok színes körmöket viselni, viszont utálok velük sokat pepecselni és kifejezetten türelmetlen vagyok, ha a megszárításukra kerül a sor, ami általában lefekvés előtt jut eszembe.. Ilyenkor persze az ágyneműtől éjszaka lenyomatos lesz, ennek elkerülését ígéri ez a száradást serkentő Astor fedőlakk.

5.Max Factor Lipfinity 24 ajakrúzs

A 160 Iced gyönyörű nude árnyalat boldog tulajdonosa vagyok, és addig nem nyugszom, míg be nem szerzek ebből a tényleg szuper tartós és lerobbanthatatlan folyékony ajakrúzsból egy dögös vöröset és egy lilát.

6.Artdeco Fixing powder transparent

Az egyik legszuperebb áttetsző porpúder, amit valaha próbáltam és amit könnyen be lehet szerezni Müllerek-ben és Douglas üzletekben. Mivel ez egy transparent púder, szépen alkalmazkodik a bőrünk/ alapozónk színéhez és tart szinte egész nap. Ha ezt az utántöltős kiszerelést választjuk jóval olcsóbban juthatunk hozzá (plusz kuponnal meg ugye nem kell magyaráznom..). :)

7.L’oreal True Match 5in1 alapozó

Nem az elsőt használom el belőle, a színe végre! passzol az arcom színéhez, a saját szivacsával szépen el lehet oszlatni, közepesen fed, szuper az állaga, kompakt, praktikus. Egyetlen hibája, hogy nagyon gyorsan fogy és az árához képest szerintem kevés az a mennyiség, amit a doboz tartalmaz, de az egyik legjobb alapozó, amit eddig próbáltam.

8.L’oreal pure-clay mask pakolások

Ezek az agyag maszkok csak most jöttek be a hazai piacra, és máris tőlük hangos a beauty világ. 3 változata került a drogériák polcaira: a mattító, a hámlasztó és a tisztító, ami közül egyet, de inkább az utóbbi kettőt ki szeretném próbálni. Igaz nem találtam külön kupont rájuk a füzetben, de, ha más nem, akkor a dm vagy a Rossmann-os végösszegi kuponnal elhozom őket.

9.The Body Shop Cocoa body butter

Imádom ezt a testvajat, az állaga, a hidratáló hatása az isteni igazi és természetes kókusz illata teljesen magával ragadott. Egy 200 ml-set (mert egyszerűen sose sikerült lecsapnom egy 400 ml-sre eddig) szeretnék beszerezni belőle, hogy sokáig kitartson.

10.Garnier Micellás kendő

Ha micellás víz, akkor csak a rózsaszín Garnier jöhet szóba nálam, illetve a sárga olajos tesója, ami a vízálló sminkek leszedésében bajnok. Viszont, ha egy hétköznapi makeup-ot szeretnék eltávolítani és nem akarok vattapamacsokkal bíbelődni, akkor egy ilyen kendőt szoktam bevetni. Fáradt bőr felfrissítésére is ajánlom figyelmetekbe, a kendőről ITT írtam korábban.

Eredményes jó kuponozást kívánok Nektek!

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nektek van már listátok a Kupon Napokra? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4012392295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása