DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Garnier Sensitive Micellás kendő, VICHY termálvíz és The Body Shop Vitamin E eyes cube

avagy ezt kend a másnapos vagy fáradt bőrödre…

2016. január 01. - DOTTY beauty and gastro blog

Azt hiszem nem is lehetne ez a téma aktuálisabb a mai napnál, hiszen, ha az év többi napján el is marad, szilveszter éjszakáján a legtöbben belemerülünk az éjszakába - ki otthon, ki más otthonában vagy éppen egy szórakozóhelyen.1_masnap_watt_garnier_vichy_the_body_shop.pngMásnap pedig, hogy jól induljon a nap, érdemes egy kis időt fordítani a bőrápolásra is, hiszen igénybe vettük rendesen és ki szeretne gyűrött maradni a nap további részében? Én biztosan nem, ezért mutatok Nektek három olyan terméket, ami tuti fegyveretek lehet a reggeli fáradtság eltüntetésében.

Hét közben reggelente nekem nem igazán fér bele ez a rituálé, de egy fárasztó hét után szombat és vasárnap reggel valami isteni felüdülés ennek e pár kencének a használata.2_masnap_watt_garnier_vichy_the_body_shop.pngA kiindulópont az, hogy éjszaka lemossuk a sminkünket, hiszen végtelenül rosszat teszünk azzal, ha nem hagyjuk lélegezni azt alvás közben. Eltömődnek a pórusaink, és ki vágyik plusz mitesszerekkel kínlódni az esetlegesen meglévők mellett??4_masnap_garnier_micellas_kendo_sensitive.png

5_masnap_garnier_micellas_kendo_sensitive.pngSzóval ébredés után áttörlöm az arcomat vagy egy Garnier micellás vizes vattakoronggal, vagy ezzel a szintén Garnier Sensitive Micellás kendővel, ami a leges legjobb micellás sminkeltávolító kendő, amit eddig próbáltam (pedig nagy tesztelője vagyok ennek a témakörnek). Sem az Alverde, a Helia D, stb., de még a szőlővizes Garnier kendő sem érhet a nyomába. Nem irritálta az arcomat egyáltalán. Nem volt piros, nem lettek tőle pöttyeim, egyszerűen szépen eltávolítja az alapozót, és még a vízálló szempillaspirált is könnyedén leszedi.

Ha a maradék festéket is letöröltem a szememről, utána jöhet a hideg vízzel való arcmosás, mert bár nem ragad, nem szeretem, ha rajta marad a bőrömön a micellás víz.6_masnap_vichy_thermal_water.pngHarmadik lépésben a hűtőben tárolt VICHY termálvízzel bepermetezem az egész arcomat (természetesen becsukott szemmel hajtom végre ezt a műveletet). :)7_masnap_vichy_thermal_water.pngKorábban én is úgy voltam vele, hogy mi a fenének ez, amikor megmoshatom sima vízzel is az arcomat? De mégis ad egy kis pluszt, hiszen tele van értékes ásványi anyagokkal, ami azonnal frissíti, megnyugtatja a bőrt, pikk-pakk beissza, egy szóval: i-má-dom!

Sokáig elég egyébként egy 300 ml-es flakon, és én eddig mindig 1+1 akcióban vettem gyógyszertárban, így aztán igaz megéri (nálam ez a két flakon kitart egész évben úgy, hogy nyáron, ha megpirul a bőröm akkor is ezt fújom rá).8_masnap_the_body_shop_e_vitamin_eyes_cube.png

9_masnap_the_body_shop_e_vitamin_eyes_cube.png

Negyedik, és egyben utolsó lépés a szemkörnyék ápolása, mert nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de én bizony gyakran ébredek kicsit duzzadt szemekkel. Erre szuper gyógyír a The Body Shop Vitamin E Eyes Cube stiftje, amit szintén hűtőben tárolok, egy-egy vonás a szem alá és voálá:  a püffedt szemek már a múlté, a tekintetem sokkal élénkebb lesz, nem utolsó sorban baromi jó érzés ez a frissítő hát nem is tudom géles krémes vizes állagú kence a szem alatt. Kell ennél több?

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti mivel frissítitek fel az arcbőrötöket egy-egy nehezebb nap után? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr448223612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása