DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Lovely Extra Lasting folyékony matt ajakrúzs

Pénztárcabarát mattok…

2017. január 22. - DOTTY beauty and gastro blog

A 2016-os év abszolút a matt és hosszan tartó ajakrúzsok éve volt nálam. Az esetek 90%-ában bézs szemfesték volt rajtam egy kis szempillaspirállal, bronzosítóval és valamilyen matt rúzzsal - két véglet működött: a hóka nude vagy az izzó vörös.lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_1.pngSose gondoltam volna, hogy a kedvenceim egy részét a filléres 679 ft-os ajakkencék között fogom megtalálni, ami mint utólag kiderült nem egy drágább kategóriába tartozó társát taszította a krémmánia oldal eladó termékei közé.

lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_2.png

lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_3.pngLegelőször az NR3 piros árnyalatra sikerült lecsapnom (ugyanis a Rossmann-ok polcai ennél a szekciónál folyamatosan le vannak fosztva, így tényleg vadászni kell a különböző árnyalatokra. Nade menjünk szépen sorba.

Az NR4 egy igazi halovány, világos nude szín, amit már régóta körözök. Az árnyalat tökéletes számomra, viszont egy rétegben nem működik, én úgy vettem észre, hogy kétszer kell átmenni vele az ajkakon, mert különben elég foltos (a lenti swatch-on is látni fogjátok, hogy egy rétegben vannak gondok a pigmentáltságával), viszont jó hír, hogy két rétegben szépen kialakul. Tartósságát tekintve sérülékenyebb, mint sötétebb társai, de egy kávézást és egy óvatos nassolást kibír.

lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_4.pngAz NR2 egy erőteljes magenta pink-es lilás árnyalat, ami vibráló ugyan, de nem a neonos vakítós értelemben. Figyelemfelkeltő, de nem ripacskodó, szerintem tavasszal igazi aduász. Szépen terül az ajkakon, egy rétegben is tökéletesen fed és hosszabban tart az előzőnél, 4-5 órás strapát szépen bírja.
lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_5.pngAz NR6 egy sötétbarna változat, ami tiszta 80-as évek, annyira tetszik! Nem sok ilyen árnyalatot látok a polcokon vagy a webshop-ok oldalain (a Maybelline mattjai között véltem felfedezni egy sötétebb verziót, illetve a Zoeava új Laquer Lips-ei között egy igazi rozsdabarnát). Visszakanyarodva a Lovely-hoz ez az árnyalat igazán tartós, evés után szokott kopni egy kicsit, de csak a szám belső részénél, amit könnyedén lehet korrigálni. Mondjuk ennél is vigyázni kell arra, hogy ne vastag réteget vigyünk fel a festéket javításkor, mert egyrészt kellemetlen érzés, ha vastagon ül a szánkon a termék, másrészt könnyebben lepotyoghat a javított rész.

lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_6.pngAz NR3 meggypirosa úgy vettem észre, hogy a legelérhetőbb szín mind közül. Ahogy említettem már, ezt szereztem be legelőször, így ezt is húzgáltam magammal szinte mindenhová tavaly ősszel és télen. Nem gondoltam volna pár évvel ezelőtt, hogy én a piros bármelyik változatát is felkenjem hétköznap reggelente és ebben menjek dolgozni, de egy ideje odáig vagyok a vörös szinte mindegyik változatáért és én bizony felkenem munkába is. Ez az egyik legtartósabb rúzs rajtam a négy közül, ami nagy meglepetés volt számomra, hiszem a vörös rúzsok között ez elég ritka szerintem (és ki akar 5 percenként tükröt ragadni, hogy ellenőrizgesse a rúzsa állapotát? - mert én tuti nem!). Reggel kifestem vele a számat, ebédkor megigazítom és este leszedem, egész nap tart, durva..
lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_7.pngSzép, kihasználható színekben tudjátok beszerezni ezeket a folyékony rúzsokat.lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_10.png

lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_8.pngMindegyik Lovely Extra Lasting mattra jellemző, hogy felapplikálás után szuper gyorsan megszáradnak, nem kell hosszú percekig nyitott szájjal várakozni, hogy végre elindulhassunk a dolgunkra.lovely_extra_lasting_matt_lipstick_ruzs_9.png

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Próbáltátok valamelyik árnyalatot a Lovely Extra Lasting-jai közül? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr912144463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása