DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

2016 nyári kedvencek#1

Egy kis Balea, Garnier, Essence és Loreal – csak a szokásos..

2016. szeptember 13. - DOTTY beauty and gastro blog

Bár nem emlegettem túl sokszor a blogon, én tuti nem vagyok a Nyár gyermeke, (valószínű, hogy a Télé sem, de ez egy másik sztori lesz majd).summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_1.pngEléggé nehezemre esik elviselnem ezeket a meleg hónapokat, hiányoznak a pulcsik, a blézerek és a bőrkabátok is.. szóval ilyenkor tűlélő üzemmódban vagyok és kevés dolog az amit magamra kenek.. Ellenben, ha találok olyan termékeket, kencéket, amik beváltak, akkor nem tudok lekattanni róluk, így voltam ezzel most is és arra gondoltam megmutatom Nektek nálam mi volt az a TOP4 kedvenc, ami végig kísért idén nyáron az utamon.

summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_2.png1.: Balea ginger - lemon tusfürdő

Ez, na ezz a tusi valami elképesztően király! Amúgy is odáig vagyok a gyömbérért, imádok vele főzni, de az illatát is nagyon szeretem, viszont elég nehéz eltalálni, mert szagoltam már túl keserű, túl fagyar verziót is. Viszont a Balea nagyon beletalált, mert citrommal kombinálva eszelősen frissítő vele a zuhanyzás!summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_3.pngEgy sárga színű, közepesen sűrű krémes gél állagot képzeljetek el hozzá (remélem nem vonják ki a forgalomból, mert nagyon fájna érte a szívem).summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_4.png2.: Garnier Hautklar Anti Glanz gél

A Müllerben bukkantam rá erre a mattító zselére (kombinált bőrű lévén kiváltképp nyáron nem árt az extra mattítás már az alapoknál sem). Én úgy használtam, hogy ébredés után megmostam az arcomat jéghideg vízzel és egy borsónyi adagot oszlattam el az arcomon. Nagyon könnyed a textúrája, hamar beszívódik, nem húzódik utána az arcbőr.summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_5.pngNekem az illata kicsit féri after shave-re emlékeztet, ezt magamon érezni kicsit furának tartom, de szerencsére hamar elillan az illata, és mire odaérek, hogy alapozózzak, már nem is lehet érezni. Primerként is kiváló szerintem, és láthatóan sokkal kevésbé fényesedik át a púderem nap végére, mint amikor elfelejtem felkenni (mert olyan 2-3 naponta jutott csak sajnos eszembe a reggeli nagy kapkodásban)..summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_6.png3.: Essence Make Me Brow szemöldökzselé

Ez tulajdonképpen egy színezett szemöldökzselé, ami 3 színben és egy átlátszó verzióban kapható a drogériákban. Az én nagyon világos bőrömhöz és hajamhoz a 01 Blondy-t választottam, ami szerencsére teljesen megegyezik a szemöldököm színével.summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_7.pngNem vagyok egy nagy szemöldökrajzoló művész, szerencsére ezzel az eggyel nem kell sokat szórakoznom, kitöltögetnem, csak a szálak kuszasága ellen vetem be ezt a kis szemöldökspirát, ami egész nap a helyén tartja azokat, és mivel ilyen kicsi a feje, nem lehet vele téveszteni vagy kimenni a vonalból. 900 ft körül van, nagyon sokáig elég, én 4 hónapja használom és még mindig van benne, szóval ár-érték arányban szerintem megéri.
summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_8.png4.: Loreal True Match Genius 4in1 alapozó

Mind közül a legnagyobb felfedezésemet és kedvencemet hagytam a végére, ami nem más, mint a Loreal True Match Genius 4in1 primer, alapozó, korrektor és púder egyben (legalábbis ezt ígéri, nálam "csak" 3 az 1- ben, mert púdert szerintem szükséges rátenni, anélkül egy kissé átfényesedik a bőröm).summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_9.png

summer_favourites_nyari_kedvencek_1_balea_ginger_loreal_true_match_essence_brow_garnier_hautklar_10.pngSzóval kezdjük ott, hogy mindig is ódzkodtam a krémes, kompakt alapozóktól, úgy gondoltam, ezeket nem lehet szépen felvinni és természetesre eldolgozni, ragadnak, tapasznak, mehh.. de tévedtem, mert ez a Loreal megvett kilóra!

Ahogy már említettem, az alapozót szépen fel lehet aplikálni az arcunkra, közepes fedése van és nagyon jó az állaga, természetesre szárad. Én egy kis korrektort szoktam tenni a tetejére ide-oda, de akinek pöttymentes a bőre, annak szépen fog fedni ez a kis kompakt.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nektek mik voltak a kedvenc szépségápolási termékeitek idén nyáron? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8711703307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása