DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Catrice Denim Divine C01 Injeanious Eye Shadow Palette és C01 Dark Denim Blue Liquid Liner

Farmer kék vagányság…

2016. július 02. - DOTTY beauty and gastro blog

Ez az új Catrice Denim Divine limitált kiadás valami elképesztően szuperre sikerült!0_catrice_denim_divine.pngTudom, tudom, a limitált kiadásaik nagy része iránt ezt érzem, de ez most tényleg nagyon én vagyok. Kék, kék, kék, mindez a legsötétebb árnyalatban. Ettől már csak annak örültem volna jobban, ha egy izgalmas fekete kollekció látott volna napvilágot (nah de ki tudja, hátha egyszer…).

A Treasure Trove szemfesték paletta óta kijött már pár limitált kollekció, de számtalan olyan darabbal, amiknek az árnyalatokban hasonló társaik más márkától már megvannak nekem, de ez a Denim Divine valahogy más, különleges!

Bécsben láttam élőben először még áprilisban, de csak a tesztereit, mert sajnos a pult már le volt fosztva, így csak remélhettem, hogy eljut hozzánk is, és így is lett, pár hete nálunk is kapható, igaz csak az Auchan Áruházakban, ami (számomra legalábbis) megnehezítette a beszerzésüket, de sikerült. A kollekció két darabját vettem meg, a szemhéjtusát és a palettáját.2_catrice_denim_divine_c01_dark_denim_blue_liquid_eyeliner.png

3_catrice_denim_divine_c01_dark_denim_blue_liquid_eyeliner.pngA a C01 Dark Denim Blue Liquid Liner névre hallgat és hűen az elnevezéshez, ez egy igazán sötétkék - és ami számomra a legszuperebb - matt tus. Annyira örülök, hogy egyrészt a Catrice kilépett a komfortzónából és bevállalt egy feketétől eltérő színt, ráadásul mindezt egy matt finish-el koronázta meg, ami igazán különlegessé teszi ezt a szemhéjtust. Több kék tust láttam már eddig, de ennyire jól megkomponáltat még soha.4_catrice_denim_divine_c01_dark_denim_blue_liquid_eyeliner.pngAz ecsettel nagyon precíz, vékony vonalat lehet húzni, és már egy vonással is szép a végeredmény, én mégis átmentem rajta óvatosan még egyszer, számomra így mutatósabb a végeredmény.5_catrice_denim_divine_c01_injeanious_eye_shadow_palette.pngA C01 Injeanious Eye Shadow Palette legcsábítóbb színe szintén a mélykék volt, ami remekül harmonizál a hozzá illő tussal. Van ebben a színben valami vonzó, mert valahogy olyan füstösen piszkos sötétkék árnyalat ami kiegészül a matt külsővel – hanyag elegancia jut róla eszembe.6_catrice_denim_divine_c01_injeanious_eye_shadow_palette.pngA paletta 6 színt tartalmaz, 3 mattot és 3 szatént, és ahogy látjátok a fenti képen, mindegyik nagyon pigmentált, szép erőteljes színekről van szó, amik egy szemhéjalappal egész tartósak, nálam kibírták a nap végéig. A textúrájukra azt mondanám, hogy bársonyos, finom por, én leginkább az ujjammal szeretem felvinni a szememre, ecsettel kissé porolnak.7_catrice_denim_divine_c01_injeanious_eye_shadow_palette.pngAz első egy fényes pezsgőszín, mellette a nude párja matt verzióban, mind a kettő csodás, úgy gondolom alap darabok, amikből sosem elég.

A harmadik egy gyönyörű korallos árnyalat, amit én inkább pirosítónak használok, teljes szemhéjon nem tudom elképzelni, de a szemhéj közepére felütögetve vagy a mélyítő vonalra jó választás lehet.

A negyedik és az ötödik szín is erőteljes és föld színben pompáznak – előbbi szatén, utóbbi matt kivitelben. Az utolsó mélykék árnyalat pedig.. (hát tudjátok már szerintem mit gondolok róla..) :)8_catrice_denim_divine_c01_injeanious_eye_shadow_palette.pngA csomagolásra igazán nem lehet panasz! A szemhéjtusnál a matt keveredik a fényes külsővel, a szemfestéknél pedig teljesen átvette az uralmat a bronzos arany, ami kiegészül egy nagyméretű tükörrel, ami az egészet igazán kompakttá teszi. Jól használható színek lettek összeválogatva, az én ízlésemnek legalábbis magasan eleget téve.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nektek hogy tetszik ez a farmer ihlette új Catrice limitált kiadás? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr318862268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása