DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Catrice Prime and Fine Professional Contouring Palette és ebay kontúr ecset

Szerelem második látásra…

2016. június 18. - DOTTY beauty and gastro blog

Amikor megláttam még ősszel ezt a Catrice kontúr palettát a honlapjukon, mint az új szortiment részét, teljesen odáig voltam a 010 Ashy Radiance paletta highlighteréért. A bronzosító része annyira nem mozgatott meg, de gondoltam ennyiért teljesen megéri és majd esetleg árnyékoláshoz elhasználgatom a szemhéjamra.catrice_prime_and_fine_professional_contouring_palette_010_ashy_radiance_2.pngAmint megjelent, mentem is a Müllerbe, lecsekkolni élőben. Természetesen elkapkodták az összeset még aznap, így csak a teszter nézegetése jutott. A 020 árnyalat highlightere túl sárgás volt számomra, ellenben a 010-esével, ami egy gyöngyház színű világos rózsaszín - nagyon levett a lábamról. 

Beszéltem az eladó hölggyel, azt mondta, hogy a következő héten megint hoznak 3-3 db-ot, érdemes visszamennem. Aztán visszamentem és tádáámm, ismét nem volt belőlük egy sem.. Ezt eljátszottam még 4 héten keresztül (mondjuk nem értem miért csak pár darabot hoznak olyan termékekből, amik ennyire kapósak - na mindegy), és végre sikerült egy érintetlen (ezek után ez is hihetetlen volt számomra) darabra lecsapnom. Ilyen nehezen még nem sikerült egy kencét sem beszereznem, ezért el nem mondhatom, hogy mennyire örültem ennek a palettának.catrice_prime_and_fine_professional_contouring_palette_010_ashy_radiance_3.pngHazamentem, nekiestem, és tudjátok mi történt? A vágyott highlighter része egyáltalán nem teljesített úgy, ahogy én azt elképzeltem. Annyira kis halovány, szinte semmi a pigmentáltsága, csak egy nagyon leheletnyi csillám vonal, ami marad utána, nem látszott belőle semmi. Félre is tettem egy időre, aztán csak elővettem a fiókból, és rádöbbentem, hogy a highlighterrel ellentétben a bronzosító része egy álom. Nem is álom, hanem ÁLOM!

Hihetetlen! Tényleg nem gondoltam volna. Ennek a 010 Ashy Radiance barnának szuper a pigmentáltsága, mégis annyira kellemes kontúr vonalat lehet vele húzni, és annyira szépen el lehet dolgozni, hogy az tényleg öröm. Nem porzik egyáltalán, matt, ami még egy piros pont, és tartós. Úgy látom sokáig elég lesz, mert hónapok óta használom és szépen kopik.catrice_prime_and_fine_professional_contouring_palette_010_ashy_radiance_5.pngA következő kérdés az volt, hogy melyik ecsetemmel vigyem fel. Kipróbáltam jó párat, aztán az az ecset vitte a pálmát, amire elsőre azt mondtam, hogy „Neem, ezt tuti nem fogom használni”. Ugyanis rendeltem eaby-ről egy 12 db-os ecsetkészletet, amiből első ránézésre ezt a kontúr ecsetet tettem félre. Aztán valamiért csak előkerült a fiókból ez is, és megint tádáámm, istenien működnek együtt ezzel a Catrice bronzerrel.catrice_prime_and_fine_professional_contouring_palette_010_ashy_radiance_6.png

catrice_prime_and_fine_professional_contouring_palette_010_ashy_radiance_7.png

catrice_prime_and_fine_professional_contouring_palette_010_ashy_radiance_8.pngHármat körözök benne, az ujjaimmal laposra összenyomom az ecset fejét, meghúzom így az arc csont alá a kontúr vonalat, majd az ezzel a „liha” szálú ecsettel körkörös mozdulatokkal szétdolgozom (szétsatírozom) a bronzosítót, és nézzétek mennyire szép a végeredmény.catrice_prime_and_fine_professional_contouring_palette_010_ashy_radiance_00.pngSzóval érdemes még egy vagy akár több esélyt is adni egy-egy terméknek, mert ezzel a  kettővel igazán nagy, és úgy érzem több hónapos szerelem köttetett meg közöttünk, ha nem is első, de második látásra!

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nektek melyik a kedvenc bronzosítótok?

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr198819864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása