DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Yves Rocher körömlakkok 1.rész

48 db a lakk mennyországból - basic lakkok...

2015. december 20. - DOTTY beauty and gastro blog

Aki hozzám hasonlóan gyertya és körömlakk mániás az átérzi, hogy milyen küzdeni azért, hogy „Neem, ezt az illatút / színűt nem visszük most haza”, mert van otthon négy hasonló darabunk, aztán már látod is magad előtt, ahogy meggyújtod, és az ablakba teszed, a fényénél olvasol, vagy amikor a körmödön díszeleg és már flangálsz is az utcán a körmeidet nézegetve.yves_rocher_koromlakk_nail_polish_1.pngEzért nem tudtam ellenállni annak a csábításnak, hogy az Yves Rocher Magyarország által szervezett játékra nevezzek, és talán (TALÁN) megnyerjem a 48 db-ból álló YR körömlakk gyűjteményt. A feladat az volt, hogy az YR applikációjával – a Make App-al – elkészítsük virtuálisan a sminkünket, és elküldjük email-ben. 

Egyébként az egyik legjobban használható program volt ez, amit eddig próbáltam, mert itt hasonlítottak a színek leginkább az élő verzióhoz (utólag jó néhányat lecsekkoltam az üzletben, és nagyon úgy néz ki, hogy a már forgalomból kivolt kedvenc Alverde piszkos rózsaszínes árnyalatára találtam alternatívát Yves Rocher-ék háza táján, na de ez már egy másik bejegyzés témája lenne). :)yves_rocher_koromlakk_nail_polish_3.pngSzóval ácsingóztam hetekig ezekért a gyönyörűségekért, mígnem egyik este a barátnőm rám írt, hogy „Láttad ki nyerte a lakkokat, Andika?”. Amikor főzés közben megnéztem az oldalukon a kiírást, majdnem magamra húztam a petrezselymes farfellét, annyira ugráltam, egyszerűen bezsongtam az örömtől!!yves_rocher_koromlakk_nail_polish_2.pngEz volt a smink, kép, amit az Yves Rocher kiposztolt a facebook-ra, amikor közzétette a nyertes nevét (azért van különbség, nem igaz? :)yves_rocher_koromlakk_nail_polish_4.pngSzóval egy kis fotózás keretein belül átvehettem ezt a teljes kollekciót, ami nem csak színes és glitteres fedőlakkokat tartalmaz, hanem a legnagyobb örömömre alap és egyéb basic lakkokat is, amiket magamtól nem biztos, hogy kipróbáltam volna, de így annyira adta magát a dolog.yves_rocher_koromlakk_nail_polish_5.png

yves_rocher_koromlakk_nail_polish_6.pngAhogy látjátok, ez a szett valami csodálatos! Külön-külön is nagyon szépek a lakkok, de így együtt valahogy olyan szemet gyönyörködtető. Az elmúlt hetekben sokszor leültem csak úgy gyönyörködni bennük. A vibráló és élénk színek mellett más-más textúrában a pasztell, a nude és a mélyebb föld színek is képviseltetik magukat az egyen üvegcsékbe zárva.yves_rocher_koromlakk_nail_polish_7.pngKipróbálni csak a basic lakkokat próbáltam eddig, a színeseket pedig kizárólag körömsablonokon, ugyanis egy részével más terveim vannak (na de erről hamarosan a facebook oldalamon írok Nektek ;). Ahogy említettem, bőségesen készítettem képeket a lakkokról egyesével, így színkategóriákra bontva több részletben mutatom majd meg a teljes 48-at.yves_rocher_koromlakk_nail_polish_8.png

yves_rocher_koromlakk_nail_polish_9.pngAz első igazából egy ápoló elixir, teljes nevén 100% Botanical Oil Elixir, ami azt ígéri, hogy a töredezett, sérülékeny körömre nyújt megoldást. Én most elkezdtem használni a körömágybőrre is, nagyon kevés elég ebből az ecsetelőből úgy vettem észre, hogy egészen használ, bár még azért kell neki idő szerintem, hogy igazán, mélyreható legyen a regenerálás. Aztán erősíti még ezt a vonalat a Base SOS Résiste, ami egy jó kis alaplakk. yves_rocher_koromlakk_nail_polish_10.pngA fedőlakkok sem maradt ki a sorból, mert itt középen egy gél hatású fedőt láttok, mégpedig a Top Coat Effect Gel-t. Valóban sűrű, zselés a formulája, kicsit több idő kell a száradáshoz, de szerintem ez minden gél hatású lakknál így működik. Még tesztelem a tartósságát, eddig 3-4 napon keresztül volt érintetlen a lakkozásom. Aki nem rajong a gél hatású fedőkért, azoknak itt a magas fényű Top Coat Gloss. Tényleg fényes lakkról van szó - én már próbáltam matt lakkon is, szép lett a végeredmény.

A sort a száradást segítő lakk zárja, aminél külön örülök, hogy nem pipettás verzió készült, hanem hagyományos ecsetes megoldást választottak, mert így egyszerűbb felvinni a körmökre. Nagyon kíváncsi voltam, hogy fog működni?  Tényleg felgyorsítja száradást? - bevallom az elején furcsállottam rákenni a még nedves fedőlakk tetejére ezt a száradást elősegítőt, ami valóban nyert pár másodpercet, de túl nagy express különbséget nem vettem észre.

Összességében jó kis alap darabokat tartalmaz ez a részleg és már alig várom, hogy megmutassam Nektek a színeseket is).

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nektek van jól bevált ápoló / alap / fedőlakkotok? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr968185596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása