DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

TOP10 Joy Napok Wishlist - 2015 ősz

Kuponok újra tölte...

2015. november 12. - DOTTY beauty and gastro blog

Jöhet még egy kis inspiráció az év utolsó nagy kuponozásához? Alig ocsúdtunk fel a Nagy Kupon Napok után, máris itt egy újabb kihagyhatatlan pár nap, amikor az elfelejtett, elfogyott darabokat, vagy éppen az új szerelmeket be tudjuk szerezni sokkal kedvezőbb áron.

joy_napok_2015_osz_2.png

A Joy Napi kuponoknál egyébként úgy látom, hogy a számomra kezdetben kevésbé izgalmas kuponok mellett évről évre megjelentek azok a márkák is, amiket kedvelek, így egyre szívesebben vetem bele magam a Joy-os kuponozásba – tetszik az, hogy félévről félévre színesítik a skálát. 

Hasonlóan a korábbiakhoz, én most is kész kívánság listával vetem bele magam a vásárlásba, mert ajjaj e nélkül... Szóval a „Már azonnal kell!!”, és „Ha soha nem veszem fel, akkor is megérte!” felkiálltások után megmutatom Nektek az őszi Joy Napi kívánságlistámat. :)

1.Dove DermaSpa Goodness testápoló

Nagyon kíváncsi vagyok erre a testápolóra, mert rengeteg helyen olvastam róla mennyire klassz. Miután ebből az új DermaSpa termékcsaládból az Uplifted görgős testápolóját már használom pár hete, és eddig nagy az összhang közöttünk, így az 50%-os dm kuponnal úgy gondolom megérné kipróbálnom ezt is.

2.Garnier Hautklar Anti Glanz Mattító Krémzelé

Nedvességmegkötő formula, ami mattítja a bőrt akár 8 órán át. Nem hangzik rosszul! Ha pedig tényleg hamar beszívódik, és nincs ragacsos érzés felkenés után, akkor nekem találták ki, mert nem tudom az arcomon huzamosabb ideig elviselni a sűrű, tápláló krémeket, helyettük a könnyű, zselés vagy krémzselé állagúakat részesítem előnyben (és, ha mindez párosul egy mattító hatással, akkor a kombinált bőrtípussal megáldott ember lánya mit sem kívánhatna magának Joy Napokon!.. :) 

3.Garnier Olia hajfeték

Mióta nem csak melírozott tincsek vannak a hajamban, hanem az egészet, egységes színűre festem, azóta csak ezt a hajfestéket használom, és nem csak azért, mert a mi „kapcsolatunk” más miatt is kedves számomra, amiről hamarosan írok Nektek.:) De azért is, mert tényleg könnyű használni, szépen megfesti a hajszálakat, nem csöpög, nincs benne ammónia, ezáltal kevésbé veszi igénybe a gólyafészkemet. Az én árnyalatom a 8.31 Hamvas aranyszőke, ami alapjában véve egy világos szőke árnyalat, amire, ha rásüt a nap, kissé vörösbe hajló. Áhh, imádom!

4.L’Oreal Mono szemfesték

A L’Oreal monói nem csak egyedi színeiben, de a különleges textúráiban is nagyot alkotott szerintem. A bézstől kezdve a sötétebb nude-okig és füstös árnyalatokig, a klasszikus porfestékeken át a már krémes por állagú festékekig terjed a skála, így az utóbbira hajazó formula nem hagy nyugodni, kell, hogy legyen egy ilyenem!

5.PUPA I am ajakrúzsok

Na igen, a PUPA rúzsok… Ó azok a PUPA rúzsok… és nem csak azért írom ezt, mert imádom a szuper színekben pompázó krémesen matt ajakkencéit, hanem azért is, mert annyira tartósak, hogy minden alkalommal rácsodálkozom mennyire nem figyeltem megint arra, hogy rúzs van rajtam, és mégis jól mutat, miután eszek és iszok vele. Szóval nálam működik a dolog, és már csak azzal az óriási kérdéssel kell megküzdenem, hogy a 403 Pink Escada vagy a 408 Mysterious Pink árnyalatot válasszam. Nagy dilemma, ugye?? :)

6.Butlers Szaloncukor süti kiszúró forma

Én már készülök lelkiekben a karácsonyi sütögetésre, és mi lehetne ennél stílusosabb, mint ez a szaloncukor alakú sütiforma? Egyszerűen nem élhetek nélküle, muszáj ilyen mézeskalácsokat készítenem idén! :)

7.L'Occitane Rose 4 Reines parfüm

Úgy érzem megtaláltam az illataimat, amik valóban illenek hozzám. A Chanel Eau Tendre kicsit édeskés, mégis letisztult illata, és a rózsás illatjegyek viselésekor érzem igazán jól magam - ezért is lehetett elsőre nagy szívdobbanás a L’Occitane klasszikus rózsa illata. Nem mellesleg iszonyú tartós, még délután is éreztem a csuklómon a kis mintámat.

8.OPI körömlakk

A zöld lakkokon kívül odáig vagyok a sötétkék színűekért is, erre az igazi mély kék OPI-ra pedig már régóta vadászom, remélem most sikerül rátalálnom egy üvegcsére.

9.H&M cicafüles sapka

Ez egy kakukktojás a sorban, mert sajnos a H&M nem szerepel az üzletek között, de remélem találok egy hasonlót az F&F-ben.

10.Triumph melltartó

A Triumph Body Make-Up melltartói szerintem verhetetlenek! Nem olcsók, de iszonyú jó minőségűek! Jó a tartásuk, csinosak, finom az anyaguk, a merevítők is sokáig bírják. Szeretnék egy feketét vagy a sima Body make-Up vagy a Body Make-Up Magic Wire Strapless továbbfejlesztett verzióját, nagyon elegáns szerintem mind a kettő, mégis szívesen viselném hétköznap is.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti miket néztetek ki Joy Napokra? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr158071822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása