DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Alverde Fabulous Fifties 10 Dizzy Peach pirosító

Márványos külső, korallos pír…

2015. július 01. - DOTTY beauty and gastro blog

Natúr összetevők, gyönyörű szín, hatalmas kiszerelés- mi kellhet még?? Az Alverde pirosítók terén szerintem nagyon erős. A Puderrouge 02 Desert Rose árnyalata az egyik kedvencem. Sajnos vészesen fogy, ezért néztem szét Alverdéék háza táján hátha találok egy hasonló tónusút, mivel ezt a 02-est szerintem kivonhatták a forgalomból, mert egyik dm-ben sem láttam kitéve az elmúlt hetekben.
alverde_fabulous_fifties_1.jpg

A Puderrouge vonalban nem találtam kedvemre valót, így az új szortimentes állványt céloztam meg, és milyen jól tettem.

Mert bár egyáltalán nem olyan színt zsebeltem be, mint amilyet terveztem, rábukkantam az új limitált Fabulous Fifties kiadás pirosítóira, amik két árnyalatban jelentek meg, a 10 Dizzy Peach és a 20 Lolli Pink elnevezésűek sorakoztak a tálcán. Már az nevük is árulkodó, előbbi egy barackos, utóbbi egy erős rózsaszínt képvisel.
alverde_fabulous_fifties_2.jpg

Én a 10 Dizzy Peach-et választottam, ami szerintem nem is kizárólag barack, inkább korallos árnyalat. Viszont az a nevéből nem derül ki, hogy mindez meg van spékelve pink és bronzos barna sávokkal, ami lágyít a korral hangsúlyos mivoltán, így kapjuk meg végül a márványos külsőből azt az egyveleget, ami annyira természetes és üde arccsontot kölcsönöz a viselőjének, ami kétségtelenül odavonzza a tekinteteket.
alverde_fabulous_fifties_5.jpgAz összetevői szépek, egyedül a parfümöt érzem indokolatlannak (főleg úgy, hogy egyáltalán nem lehet érezni semmilyen különösebb illatot, amikor megszagoljuk a kencét, leginkább semlegesnek mondanám).

Nem porol egyáltalán, brutálisan tartós (reggel 7-től délután 18-ig simán bírja a gyűrődést), minimálisan és egyenletesen veszít intenzitásából.
alverde_fabulous_fifties_4.jpg

A kiszerelés hatalmas, 13 g - gyakorlatilag duplája a Puderrouge pírekéhez képest- , és ahogy látjátok, nem lapos, hanem egy igen masszív domb formájában került kivitelezésre, nem sajnálták az alapanyagot az tuti. :) Főleg úgy, hogy a dm-ben mindezért 1500 ft-ot kérnek el - szerintem örök élet, plusz 1 napig fog kitartani ez a mennyiség.. :)
alverde_fabulous_fifties_3.jpg

Az Alverde Fabulous Fifties limitált kiadásainak a csomagolása igazán csajosra sikerült: baba kék alapon fekete apró pöttyben pompáznak a rúzsok, a tusok és a szemöldök ápoló gél is, kivéve a szemhéjpúdereket és a pirosítókat, amik egy snassz fekete aljat és egy áttetsző műanyag borítást kaptak csak, így nem is tűnnek úgy, mint amik ezen limitált darabok közül valók lennének. Igazán sajnálom, mert bár ez nem von le egy kicsit sem a pirosító értékéből, mégis van egy kis hiányérzetem.
alverde_fabulous_fifties_6.jpg

alverde_fabulous_fifties_7.jpg

A Hófehérkék táborába tartozom, így igazán nehéz találni olyan tónust, ami nem kelt bohócpír hatást a világos bőrömön, így a 10 Dizzy Peach frissessége és enyhén szatén finishe számomra telitalálat! :)

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti melyik árnyalatot kedvelitek jobban a rózsaszíneset vagy a barackosat? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr417589132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása