DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Douglas box of beauty

a Douglas szeret téged…

2015. május 06. - DOTTY beauty and gastro blog

A szépségdoboz névre hallgató limitált kiadású meglepetés csomagok egyre nagyobb tért hódítanak a piacon. 

d_b_1.jpg

Bár igaz, hogy az efféle szolgáltatásokat illetően itthon egyelőre szerény a választék, úgy gondolom egy-egy gyöngyszemre még így is rátalálhatunk. A Douglas ’box of beauty’ évente kétszer, korlátozott darabszámban érhető el 3990 ft-os áron a Törzsvásárlóik körében.

A doboz értéke mindig meghaladja ezt az összeget, jelen esetben 13500 ft-ot ér. 5 termék lapul az idei év első dobozában, ami között van teljes, utazó kiszerelés és termékminta is.

A PIXIbox sajátossága, hogy csak a márkákat ismertetik a rendelőkkel, az, hogy milyen típusú termékeket rejt azon belül a doboz, az meglepetés marad. Ezzel szemben a Douglas nem titkolózik, lehet tudni milyen összeállítás kerül a dobozba, szerintem ez meg pont ettől szép. Annyi izgalom viszont marad, hogy a bemutatottak közül lutri melyik illatú vagy színű termék lapul a türkiz kartonban, na de lássuk mik is ezek a kencék. :)

d_b_2.jpg

Az első, és egyben legnagyobb, a 200 ml-es kiszerelésű, saját márkás Douglas Home Spa Harmony of Ayurveda testápolója, mely gazdag mandula és szezámolajban, mangó és shea vajban. Azt ígéri, hogy nyugtatja, intenzíven regenerálja az igénybevett bőrt.

d_b_3.jpg

Meg kell, hogy mondjam, féltem, hogy a szezámolaj fog dominálni, és kínai kifőzde felhő vár, amikor letépem az alufóliát a dobozról, de szerencsére nem így lett, isteni mangó illata van, amit egész sokáig lehet érezni a bőrön. :) Annak meg végképp örülök, hogy nincs benne parabén. Állagát tekintve átmenet a testápoló és a testvaj között, hamar beszívódik, és valóban sokkal puhább lett a bőröm pár nap használat után.

d_b_5.jpg

A második a sorban az AHAVA utazó méretű Mineral body lotion-je, amit én kézkrémként használtam el, és egyszerűen zse-ni-á-lis!  Ezzel a márkával egy korábbi PIXIbox-ban ismerkedtem meg, amit a végletekig elhasználtam, gyakorlatilag szétcincáltam a flakonját, hogy az utolsó cseppet is kinyerjem belőle. :) Eszméletlenül gyorsan regenerálta a szélfútta, gyakori kézmosástól kirepedezett kezemet. Viszont amilyen remekül működik, annál kevésbé tetszenek az összetevő. Tele van mesterséges illatanyag adalékokkal, ami szerintem abszolút felesleges (tényleg nagyon nehéz, erős és mű púderes illata van), így teljesen biztos, hogy nem fogok ilyet venni.  Pedig sajnálom, mert tényleg pikk-pakk rendbe hozta a kezeimet.

d_b_6.jpg

A harmadik egy Isadora Under cover face primer minta, aminek azért örültem, mert szerettem volna kipróbálni egy mattító tulajdonsággal is rendelkező primert, mert egyébként nem használok smink bázist. ígérete szerit csökkenti a bőrpírt és hidratál is, miközben teszi azt, amiért primernek hívják: feltölti a bőr egyenetlenségeit, így egységesebb bőrfelszínt biztosít. Utóbbival nem volt gond, a mattítás is rendben volt, viszont különösebb hidratálást nem éreztem.

A negyedik egy Clarins Multi-Active éjszakai, utazó kiszerelésű krém, amire a Nővérem lecsapott, így élménybeszámolóval és képpel sem tudok szolgálni (de hátha olvassa majd ezt a bejegyzést, és lent kommentben megírja a tapasztalatait - igen ez célzás volt és egy kacsintós szmájlit is küldök mellé). :)) Egyébként azt elmondhatom, hogy a Clarins termékek összetevői általában szépek. Itt is jobbára zöld pöttyös alkotóelemekkel bír (leszámítva a parfümöt).

d_b_4.jpg

A tornasort az ötödik helyen 2 tusfürdőhab névre hallgató - szerintem tusoló gél – minta zárja, a szintén saját márkás home spa kiadások közül, illetve minden teljes kiszerelésű termékre találtam a dobozkában egy-egy 20%-os kupont is, ha kedvet kaptunk volna a megvásárolásukhoz.

Összességében szerintem ez a dobozka el lett találva, a Douglas testápolója önmagába behozta az árát. Pár darab még mindig elérhető a Douglas üzletekben, de siessetek, mert hamarosan érkezik a második kiadás!

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti vásároltatok már valaha Douglas box of beuty szépségdobozt? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr627433666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása