DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Catrice Rock-O-Co kabuki ecset

A kifinomult elegancia…

2015. május 04. - DOTTY beauty and gastro blog

Azt szeretem a Catrice limitált kollekcióiban, hogy minden alkalommal úgy látom arra törekszenek, hogy valami különlegeset alkossanak.
c_r_1.jpg

Az elmúlt két évben, mióta nyomon követem a körülbelül 3 havonta megjelenő trendkiadásokat, szerintem nem változott ez a fajta hozzáállás, hozták a jól megszokott színvonalat. A Catrice Rock-O-Co limitált darabjai között egy igazi kabuki hercegnő várta az ecsetkedvelőket, ami nem csak külsejében lett elragadó.

Bár tény, hogy elég impulzív és nehéz levenni róla az ember lányának a szemét, nemcsak azért szeretem, mert szép köntösben pompázik.

c_r_2.jpg

Ha a csomagolását nézzük, egy áttetsző műanyag hengerben kapható, ami később, utazáskor nagyon praktikus,- csak visszateszed a hengerbe és nem kell attól félni, hogy a szálak széthajolnak az út során. A nyelén lévő díszítésnek és a rózsaszínre festett ecset végének természetesen semmilyen egyéb funkciója nincs azon kívül, hogy szép,- de nem is kell, hogy legyen. :)

c_r_4.jpg

A közepesen rövid nyele igen stabil Nem imbolyog, masszívan megáll az asztalon.

c_r_3.jpg

A feje tömött, finom, szintetikus szőrből áll, olyan mint egy nagy vatta pamacs, és annyira puha, mintha simogatnád vele az arcodat, miközben felviszed vele a púdert. :) Olvastam több helyen, hogy van, aki folyékony alapozóhoz használja (ebben a formában én még nem próbáltam ki), viszont kőpúder felapplikálásában verhetetlen. Sokkal jobban szerettem az elmúlt két hónapban ezzel a kabukival púderezni, mint a Real Techniques púderecsetével, mert ellenben az RT ecsettel, ennek nem nyílt szét a feje pár használat után és természetesebb összhatást keltett az arcomon a púder, mint korábban.

c_r_5.jpg

Nekem eddig körülbelül 5 tisztítás után 3 szál pergett ki össz-vissz.

Láttam még elszórva 1-1 darabot a Müllerben és a Rossmann drogérákban, 1200 ft-os teljes áron. Én 10%-os végösszegi kuponnal vásároltam, így igazán baráti volt szerintem. Számomra ár érték arányban megérte, nagyon meg vagyok vele elégedve, örülök, hogy rátaláltam erre a bájos darabra.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti szeretitek a kabuki ecseteket? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr947430804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása