DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

A szürke 5 és 50 árnyalata

avagy A szürke L’oreal Paris és OPI módra…

2015. május 03. - DOTTY beauty and gastro blog

Az év eleje és a Valentin nap is ’A szürke 50 árnyalata’ című filmtől volt hangos.l_o_1.jpgMindenki bezsongott egy kicsit, milyen lehet a bestseller alapján forgatott, fülledt erotikában gazdag film? Természetesen a szépségipar sem hagyta figyelmen kívül az idei év egyik leginkább várt moziját, és noha a film sokak szerint nagy csalódást okozott, az új limitált kiadású L’oreal Paris és OPI lakkok a rajongók körében biztosan óriási sikert arattak.

l_o_2.jpg

Az OPI rukkolt elő először „Fifty Shades of Grey” új sortimentjével. Amint megláttam a Shine for me árnyalatot a Müllerben, tudtam, hogy ezt nem lehet otthagyni, anniyra szikrázó (de nem bazári) sötétkékes szürke alapba szórt kék színű csillámok vannak benne, amire egyszerűen jólesik ránézni. Benti fényben is látszik, hogy ez nem egy szimpla lakk, de ahogy a napfény rásüt és látod, ahogy a milliónyi apró csillám végigszalad a körmeiden, hát az nagyon szemet gyönyörködtető! :)

l_o_3.jpg

Már 1 rétegben is tökéletesen fed, de világosabb árnyalatot kapsz sokkal, mint amit az üvegcsében látsz, így én eddig mindig 2 rétegben viseltem, mert úgy pont azt a színt kaptam, mint amit szerettem volna.

l_o_4.jpg

Mivel az OPI lecsapott a mozifilm címére, így a L’oreal nem adhatta ugyanezt az elnevezést az új lakkjai kollekciójának, így dönthettek gondolom a találó „Dark sides of Grey” mellett. (A dm-ben „A szürke 5 árnyalata" kiírásnál be kell, hogy valljam először nagyot mosolyogtam, de végül is frappáns megoldás volt szerintem). Az jutott az eszembe, hogy milyen jó, hogy a L’oreal nem akadt fenn azon, hogy nem pontosan az a nevet adják ennek a kiadásnak, mint a mozi pontos címe, és kirukkoltak a saját 5 darabból álló sortimentjükkel, mert ritka szép összeállítással sikerült betörniük a drogériák polcaira.

l_o_5.jpg

Először a 890 számú Granite Effect lakkot tettem kosárba, ami ahogy a neve is mondja gránitos (számomra kicsit mocsár zöld) alapba mártott fekete, szürke és fehér glitterekkel tarkított fedőlakk. Egyszerűen tökéletes! Egyébként is odáig vagyok a zöld lakkokért, de ez a fáradt, kicsit piszkos zöld árnyalat igazán különleges. :)

l_o_6.jpg

Ezt is 2 rétegben applikáltam fel a körmeimre. Olyan érzés volt, mintha homoklakkal dolgoztam volna,- én ezt kevésbé kedvelem-, így került a tetejére egy réteg áttetsző Sally Hansen Big Shiny top coat is, így brutál tartós volt egész héten keresztül.

A harmadik szépség a 893-as Metal Effect, ami egy igazi acélos köntösbe burkolja a körmöket. Nagyon el lett találva ez az árnyalat, végre nem az a tipikus ezüstös szín, hanem egy mély, fémes külső. Ez már 1 rétegben is tökéletes, de, ha hangsúlyosabb megjelenést szeretnénk, mehet a dupla lakkozás.

l_o_7.jpg

Mind a 2 kollekcióból találtok még lakkokat a Müllerben és a dm-ben egyaránt, ráadásul sok helyen kedvezményes áron (én a 890-es L’oreal zöldből betáraztam még egy darabot, biztos, ami tuti alapon- nehogy már elfogyjon, és nem tudjam mivel pótolni??) :)

Tartósságát tekintve mindhárom lakk szuper, nálam telitalálat legyen 50 vagy egy nullával kevesebb 5 elnevezésű kollekcióról is szó!

 Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nektek hogy tetszenek a mozifilm ihlette körömlakkok? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr77425978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nhajna 2015.05.05. 10:21:53

Gyönyörűek, bár nem az én színvilágom, de annak aki tudja viselni telitalálat!

DOTTY beauty and gastro blog 2015.06.27. 01:46:17

@Nhajna: Igen, kicsit merész ez a nem mindennapi szürke és piszkos zöld árnyalat, de én még mindig odáig vagyok érte.. Sose fogyjon el! :)
süti beállítások módosítása