DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Makeup Revolution Blush Palette_02 Golden Sugar

Arany pompa az ünnepekre és azon is túl...

2017. december 28. - DOTTY beauty and gastro blog

Ezzel a MUR palettával már régóta szemeztem – igaz nem túl sok swatch fotót találtam róla a neten (na majd most ezt én megoldom) ;) youtube videót azonban elég sokat, amik meggyőztek arról, hogy ezt a palettát bizony meg kell rendeljem a pink panda-ról.makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_1.pngA pink panda webshop-ról nekem eddig szerencsére csak jó tapasztalataim vannak, bár a szállítási idő az elmúlt 1,5 évhez képest jócskán lelassult, hiszen a 2-3 nap helyett bizony simán van 5-7 napos várakozási idő is, de ezt csak a türelmetlenségem sínyli meg.

Mert cserébe a „kiszolgálás”, az ügyintézés nagyon kedves mindig (volt, hogy elírtam a megrendelés leadásakor a telefonszámomat és a kapcsolattartó hölgy felhívott, hogy korábban egy másik számot adtam meg, biztos nem azt akartam most is? Én meg csak néztem, hogy mi van? van aki erre is figyel? Szóval részemről mindig érzem a törődést.makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_2.pngNa de térjünk is rá a Makeup Revolution Blush Palettájára a 02 Golden Sugar verzióban. Én a kép és a videók alapján arra számítottam, hogy lesz egy nagyméretű tükör a paletta fedelébe rejtve, cserébe egy áttetsző plasztik borítás fogadott, amit kicsit furcsáltam, de végül is tudok vele együtt élni. Hisz a lényeg úgyis a benne lévő 8 kör alakba zárt festék, amit már úgy vártam.

Bár a paletta neve csak pirosítókra utal, vannak köztük highlighter korongok, és bronzosítóként megjelölt kontúrszínek is fényes (inkább csillámos) és matt színben egyaránt.makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_3.pngA felső sort a szerintem egyik legszebb highlighter szín nyitja: gyöngyház fehér alapban arany márvány csíkok kaptak helyet, amik összekeverve igazán finom egyveleget alkotnak és egyáltalán nem a fehér jelleg dominál, inkább a selyemfénye.makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_4.png

makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_5.pngA második egy világosabb, a harmadik pedig egy sötétebb piszkos rózsaszín, amik a pirosítók helyét foglalják el a palettában. Az árnyalatok szépek, pigmentáltak, számomra nem az a „woow” kategória egyik sem, de fel lehet dobni velük az almácskákat.makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_6.pngViszont a negyedik korong, ami első ránézésre szintén semmi különösnek nem hatott, felvitelkor viszont nagy meglepetést okozott, mert egy finom arany highlightert láttam meg, ami az arccsonton olyan szépen terült, mint ahogy szerintem nagyon kevés hasonló arany árnyalat teszi.

Mutatom is a swatch-okat a fentebb említett felső sorról:makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_7.png

makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_8.pngAz alsó sor sajnos nem okozott akkora katarzist.makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_9.png

makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_10.pngEgy sötétebb matt barna következik, amit egy jó erősen arany csillámokkal teleszórt meleg bronzos barna követ - a pigmentáltsággal itt sincs gond, még a mattnál sem.makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_11.png

makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_12.pngAz előbbieket egy fényesebb rose váltja fel és egy világos fényes barnás beige (utóbbit teljes szemhéjra tudnám elképzelni).makeup_revolution_blush_palette_02_golden_sugar_13.pngÖsszességében én a 8 színből igazából hármat tudnék kihasználni (a fehér-arany és a halvány arany highlighter-t valamint a világos rózsaszín pirosítót, mert a sötétebb és az erősebben bronzos árnyalatok túlságosan hangsúlyosak az arcomon, és sajnos a kontúr árnyalat is meleg tónusú, ami konkrétan narancssárgásan hat a fehér bőrömön.

Az már csak az én figyelmetlenségem volt, hogy nem néztem meg az INCI-t rendelés előtt és már csak akkor vettem észre, hogy két féle parabént is tartalmaz, amikor megérkezett hozzám a csomag. Ami viszont plusz pont, hogy állatkísérlet mentes kozmetikumról beszélünk.

Bár a pigmentáltsága mesés, de tényleg, hiszen látjátok, hogy egy húzásra milyen intenzív színeket kaptam, annyira eszméletlenül porzik, ami engem nagyon zavar.

Én az a fajta sminkelő vagyok, aki először lealapozza az arcát és csak utána pakolja rá a pirosítót, bronzosítót és készíti el a szemsminkjét, de ezzel a palettával (akármelyik árnyalatot is próbáltam), ez a művelet lehetetlen volt, mert azonnal lepotyogott a arcomra, államra vagy a szemem alá a por egy része (annak ellenére is, hogy természetesen az ecsetről leütögettem a felesleget felvitel előtt).

Szállításról szó sem volt, csak a sminkasztalomból vettem ki és tettem oda vissza, mégis tiszta festékporos volt a paletta, pedig csak párszor nyúltam bele a korongokba). Egy szó, mint száz, engem ez a magas fokú poroszkálás eltántorított ettől a palettától, ráadásul a színei sem nyűgöztek le 100%-ig, így azt tettem, amit még soha, visszaküldtem a webshop-ba ezt a terméket, mert éreztem, hogy ez nem lesz az a darab, amihez nap mint nap nyúlnék, amit gyakran használnék.

Persze, akit nem zavar, hogy ennyire pereg a festék és tőlem sötétebb a bőre színe, amihez illenek a meleg árnyalatok, azoknak ez a paletta jó választás lehet 2990 ft-ért.

 Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ki próbált már MUR pirosító vagy kontúr palettát? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7313525081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása