DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

ALL in packaging termékek

Csomagolóanyagok garmada…

2017. május 21. - DOTTY beauty and gastro blog

Képzeljétek, a blog életében megtörtént az első hivatalos megkeresés - az All in packaging oldaláról választhattam 12 terméket, amiket szeretnék most megmutatni Nektek. Magáról a kapcsolattartókról annyit, hogy segítőkészek voltak, és, ha az ügyfélszolgálatukon is ilyen emberek vannak, akkor nagy baj nem lehet. :)all_in_packaging_1.pngA honlap jól használható, én telefonon és számítógépen is böngésztem a különböző kategóriák között, amik tovább vannak bontva további alkategóriákra. Itt aztán minden van, ami főleg a kozmetikai és konyhai csomagolóanyagokat és tárolókat illeti, így el lehet tölteni vele 1-2 órát, míg az ember lánya átrágja magát a teljes kínálaton (természetesen célzott keresésre is van lehetőség, de én szerettem volna teljesen körüljárni ezt a weblapot).

Bevallom volt pár szekció, az ALL in packaging weblapon, ami nem hozott lázba (mint például az „Adagolókon” belül a „Karos szórófejek”, a „Kupakok” és a „Műanyag kannák”), na de szerencsére volt bőven olyan termék, ami engem is érdekelt. Első körben iszonyatosan szép krém tároló üvegeket választottam, amikkel öröm lett volna insta / blog fotózni, de mint kiderült, sajnos azokat 1-1 darabjával nem lehet rendelni, csak nagyobb mennyiségben, tehát erre figyeljetek. Azért mutatok hármat közülük, nézzétek meg ITT, ITT és ITT. A csomag egyébként hamar, pár nap alatt futárral érkezett, az üvegek buborékos fóliába becsavarva, a kevésbé érzékeny flakonok pedig műanyag tasakokban helyezkedtek el a dobozban.all_in_packaging_2.pngEgy ilyen pipettás adagolófejes üveget már régóta vadásztam, ugyanis van egy szuper körömlakk hígító folyadékom, aminek a flakonja nem épp felhasználóbarát, mert értelmesen nem tudom kinyerni belőle a folyadékot, ezzel viszont könnyedén „felszippantható” a termék és hozzá is adható a besűrűsödött lakkokhoz.all_in_packaging_3.pngEbbe a kis üvegcsébe a sárga olajos Garnier micellás vizemből terveztem átönteni, mert iszonyatosan nehéz hurcolászni magammal, ha hazautazok, és ebből, ha jól tudom nincs kicsi kiszerelés, viszont a tartós rúzsaimat csak ez hozza le maradéktalanul és könnyedén - egy szó, mint száz, ez az üvegcse ezentúl bekerül az utazós neszeszerembe.all_in_packaging_4.pngA következő tejüvegek az egyik kedvenceim, annyira aranyosak, mint egy kövér esőcsepp, úgy néz ki, nem? :) Vizesebb állagú testápolót terveztem beleönteni (szintén utazáshoz).all_in_packaging_5.png

all_in_packaging_6.pngErre a lila macaron alakú csavaros műanyag flakonra nagyon kíváncsi voltam, teljesen odáig voltam érte, viszont élőben nem annyira nyűgözött le. Aranyos amúgy, jól zár és több színben választható az oldalról, szóval nincs vele gond, csak nem olyan kidolgozott, mint ahogy elképzeltem.all_in_packaging_7.png

all_in_packaging_8.pngA következő két tároló viszont tetszik (gondoltam arra, hogy például vattakorongot teszek bele, de ezekbe inkább élelmiszert pakolnék, mondjuk rizst vagy lisztet, sót, ilyesmiket. Szintén jól zárnak, praktikus tároló dobozok, szépen fröccsöntöttek, tiszta, átlátszóak, nem sorjások, jó minőségűek szerintem.all_in_packaging_9.pngAmit még választottam, ezek a pumpás szappanadagolók. Karcsú flakon, rose gold rész a nyakánál így kell egy szimpla szappanadagolót eladni, nagyon elegáns szerintem.all_in_packaging_10.pngHúú, a legjobbat hagytam a végére: a táskarendezőket! Ki az aki oltári nagy kupival küzd a táskájában? Kérem jelentkezzen, mert remélem nem én vagyok az egyetlen a világon, aki nap mint nap könyékig turkál benne és sose találja meg elsőre azt, amit keres.. Nah ennek vége, mert ha minden igaz, most megváltozik az életem, és rendezett „táska belsőm” lesz. :)all_in_packaging_11.png

all_in_packaging_12.pngMind a két szín tetszik, ezt a kicsit piszkos kéket nagyon szeretem, de a fáradt rózsaszín is vagány! Vastag vízlepergetős az anyaga, jó minőségűnek tűnik, remélem bírni fogja a gyűrődést és a gépi mosást. Egy egész nagy belső térrel rendelkezik, belül körben több kisebb zsebre van felosztva, sőt még egy zipzáros, lepatentolható pénztárcajellegű zsebe is van (nah ide jön kérem szépen az a vattakorong). Felül össze lehet húzni, így tuti nem pereg ki belőle semmi nap közben.

Összességében meg vagyok elégedve a termékekkel, köszönöm szépen, hogy lehetőségem volt közelebbről is megismerkedni velük!

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Van a fentiek közül olyan termék, ami Nektek is megtetszett? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7312528757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása