DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

THE BEST IS YET TO COME!

A polcon: DIY képkeret...

2016. június 05. - DOTTY beauty and gastro blog

Lehet, hogy észrevettétek (lehet nem), hogy az elmúlt közel 4 hónapban nem voltam jelen a blogon. Talán kicsit lélekben igen, talán egy kicsit sehol sem.diy_kepkeret_1.pngNem tudtam lelkesedni úgy egy szép rúzsért vagy egy különleges falatért, ahogy korábban tettem volna, és nem tudtam volna Nektek megmutatni, elmondani azt a sok gondolatot, tapasztalatot vagy általam esztétikusnak vélt szépet, ahogy egyébként tenném.

...és milyen fura, hogy pont egy inspiráló kijelentés a bejegyzés címe, amikor nem különösebben rajongok az ilyesmikért. Nem szeretem, ha a falra vannak firkálva, vagy megtalálnak egy bögrén.

A nagy életigazságok… vagy inkább bátorító szavak? Nem tudom.. számomra azért mégis kicsit a sors fintora, hogy ez az egy mondat mennyire kifejező, mennyi mindent magában foglal, mennyiszer elolvastam, mennyiszer eszembe jutott az elmúlt időkben, és hogy a lakás egyik fontos pontjává vált.diy_kepkeret_2.pngHa kedvet kaptatok egy hasonló „csináld magad” dekor elkészítéséhez, akkor az alábbiakra lesz szükséged:

képkeret (ezt a keretet az IKEA-ban találtam, nekem nagyon tetszik ez a kicsit piszkos pasztell szürkés erezett fa minta szegély)

A4-es nyomtatópapír

olló (sokat segít, ha használsz margókat a  Word-ben, mert úgy sokkal könnyebb lesz kivágnod a mintát – higgyétek el, még így is bele lehet futni egy-egy görbe vonalba)

megfelelő betűtípus (jelen esetben az „Agency FB”-t használtam, de ajánlom még a „BatangChe”-t a „Birch Std”-t és az „AR BONNIE”-t is – elég mutatósak

egy idézetre, motívumra, képre vagy ami sokat jelent számotokradiy_kepkeret_3.pngRájöttem arra, hogy akármennyire is szeretünk másokat, valamennyire magunkat is szeretnünk kell. Remélem, hogy a legjobb még csak ezután jön, mert, mert… nem lehet másként! 

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Remélem örültök, hogy visszatértem

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr358781384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása