DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Catrice Treasure Trove C01 Blaze Of Glory paletta

Ünnepi limitált kiadás a hétköznapokra...

2016. január 22. - DOTTY beauty and gastro blog

A Catrice-nek van pár olyan darabja, ami a mindennapi sminkelős rutinom része már hosszú idők óta, mégis úgy gondolom, hogy az alapdarabok mellett az egyik legerősebb sminkmárka a megújulás terén, hiszen kéthavonta ontja magából az ötletesebbnél ötletesebb és jó minőségű, szép dolgokat.catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta.pngMost sincs ez másként, hiszen az új Catrice Treasure Trove limitált kiadás közül (ki hinné?), de megint találtam egy gyöngyszemet.

Az összes fellelhető bejegyzést és videót megnéztem erről a C01 Blaze Of Glory palettáról az ünnepek alatt, és alig vártam, hogy kitegyék a Müller polcaira, hogy megnézhessem közelebbről.catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xxxxxxxx.pngKikent kézfejjel mászkáltam az üzletben, aztán az utcán is. Nézegettem, gondolkodtam mit csináljak? Elhozzam, vagy „neem, mert van elég szemfestéked Andi”.. Aztán a szülinapi ajándékaim között ott lapult a kicsike, úgyhogy nagy volt az öröm. :)catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xxxxxxxxx.pngA csomagolása bomba biztosan zár! Szerintem simán bedobhatnám a táskámba, akkor sem nyílna ki, még reggelente is izmoznom kell kicsit, hogy szétnyissam. A fehér alapon arany csillagok nagyon elegáns, ünnepi külsőt varázsolnak a doboznak. Kicsit félek, hogy fehér lévén elkerülhetetlen lesz, hogy összekenjem a műanyagot, és koszos lesz, de most még lelkesen törölgetem micellás vattával, ha észreveszem, hogy összekentem. Azt furcsálltam kicsit, hogy ezt a tényleg kissé karácsonyi hangulatot árasztó palettát hogy hogy nem karácsony előtt adták ki, de végül is mindegy is, mert pár héttel az ünnepek után a vidéki Müllerekben is elérhető vált.catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xxxxxxxxxxx.pngAmi a csomagolásnál nagyon nagy pozitívum még számomra, az a hatalmas tükör, amit a paletta felső része rejt. Már egy jó ideje szerettem volna venni egy Zoeva Mirror Mirror tükröt (link hozzá ITT), de folyamatosan azt írja a webshop, hogy kifogyott és nem elérhető. De szerintem le is mondok róla, mert utazáshoz tökéletes lesz ez a méretű tükör (úgyhogy ez is megoldva)! :)catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xxxxxxx.pngA másik jó dolog a benne lévő aplikátor, aminek a minősége szuper! Én amúgy is Catrice aplikátorokat használok (tudjátok van az a kis zárható műanyagban kapható 3 vagy 4 db-os aplikátor csomag). Ezeknek a szivacsoknak a fej kialakítása is ideális, ha nem ecsettel dolgozom, akkor biztosan ezeket az aplikátorokat használom (szerencsére a palettához csomagolt is ilyen, csak hosszabb a nyele).

Egy dolgot hiányolok csak, azt, hogy nincsenek elnevezve vagy legalább besorszámozva a színek (egy kisebb négyesnél még belefér, de egy ekkora palettánál már szerintem jó lenne). Na de, jöjjenek is sorban a szemfestékek. A 8 árnyalat között vannak matt, csillámos és szatén finisű festékek is, szóval elég változatos, mindenki válogathat kedvére az adott alkalomra való verziót.catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xxxx.png

catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xxxxx.png

catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xxx.pngKezdjük a felső sorral. A legnagyobb pozitív csalódásom a palettán az első, felső natúr szín, aminél azt gondoltam, hogy hasonlóan a matt ivory árnyalatok nagy többségéhez, ez sem lesz valami pigmentált, de nem így lett! Ez az egyik kedvencem mind közül! Tökéletes akár magában egy natúr sminkhez, akár egy erőteljesebb szemsmink alapjaként.

A 2. egy gyönyörű szatén, pezsgő szín, csodálatos! Nagyon szeretem ezt az árnyalatot minden nap viselni, mert annyira fel tudja dobni a selymes szatén fénye miatt a tekintetemet – szóval ez a második nagy kedvenc.catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xx.pngA 3. egy bézses barackos csillámos szín, aminek ahogy látjátok, nem sok színe van. Magában nem sok látszik a szemhéjon, inkább tudom ezt elképzelni egy erőteljesebb szín tetején (mint egy fedőlakknál). :)

A 4. szintén egy szaténos barnásszürkés festék (amit én taupe-nak mondanék) – nagyon különleges árnyalat. Ezt is úgy viseltem eddig, hogy a teljes szemhéjra tettem fel, mert nem túl sötét hozzá.catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xxxxxx.png

catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_x.pngAz alsó sorral a mélyítő vonalban dolgoztam eddig (kivéve az arany csillámost) az 5. egy matt közép barna, a 8. pedig egy igazán sötét barna, amivel a szempillák tövében húzott satírozott vonallal is szépen ki lehet emelni a szemeket.

A 6. a legpigmentáltabb szatén fényű szépség, aztán a 7. arany csillámos (hasonlósan a fölötte lévő barackos csillámoshoz), egy erőteljesebb szín tetejére festettem. Nem szeretem túlzottam a csillámos festékeket, de szerencsére ezek nem óriási csillámok, attól azért diszkrétebben, halványabbak, kevésbé is tartósak a többi árnyalathoz képest, ellenben ünnepi ruhába öltöztetik a szem sminket.catrice_treasure_trove_c01_blaze_of_glory_paletta_xxxxxxxxxx.pngÖsszességében szerintem ez egy jó kis paletta lett, a színek szépen lettek összeválogatva, ha ecsettel viszem fel, kissé porzik, de amint a szemhéjon van, nem pereg le. Ár érték arányban nagyon megéri, alap darab lehet a reggeli sminkelésnél (bárhova nyugodt szívvel magunkkal lehet hurcolni, mert bombabiztos a csomagolása, ráadásul az az óriási tükör..) :)

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti lecsaptatok esetleg erre a limitált kiadású darabra? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr178300644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása