DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

TOP10 Glamour Napok Wishlist - 2015 ősz

+ 3 kívánság…

2015. október 07. - DOTTY beauty and gastro blog

Milyen izgalmas! Már csak egyet kell aludni, és belevethetjük magunkat a „glamúrogásba”. Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, írtok e listát a Kupon Napok előtt, vagy sem, de én e nélkül a  sorvezető nélkül, amiket eddig magamnak, most pedig már Nektek is összeírok biztosan elvesznék. 

top10_glamour_napok_wishlist_2015_osz.png

Végül pedig nagy bűntudattal, és több impulzív vásárfiával érkeznék haza, aminek a nagy részét megbánnám, mert rájönnék nem is szeretném annyira őket. 

Szóval én azért kedvelem ezeket a listákat, mert lehet egy kis tudatosságot csempészni a „bűnözésbe”, és még, ha egy nagyon picit el is csábulunk egy-egy kihagyhatatlan darab iránt az eredeti tervhez képest, elégedetten térhetünk haza, hogy milyen ügyesek voltunk. :)

Na de jöjjön, aminek jönnie kell, természetesen a szépségápolás és smink frontján.:

1.Yves Rocher Boucles sampon

Göndör hajú társaim figyelem!! Ez a sampon elképesztően szuper! Szilikon mentes, és ellentétben sok más ebbe a kategóriába tartozó társától, mégis nagyon könnyű és puha lesz tőle a hajam, egyáltalán nem nehezíti el, és nem lesz sprőd, durva tapintású, szóval must have!

2.The Body Shop E-vitaminos arclemosó

Már nagyon sok arclemosót kipróbáltam, de a kombinált bőröm nehezen tolerálja az arctisztító kencéket. Ezt az E-vitaminosat viszont kifejezetten szereti. Nagyon sűrű krémes állaga van, amit vízzel könnyedén fel lehet habosítani, a sminket szuperül eltávolítja, jöhet!

  1. The Body Shop E-vitaminos szemkörnyék ápoló stift

Nem tudom, hogy az őszi fáradtság van e rajtam, de a szokásosnál is nehezebben ébredek mostanában. Több blogon olvastam erről a szemkörnyék ápolóról, hogy hűtőben tartva, és hidegen használva szuperül felfrissíti az álmos szemeket – és kinek ne jönne ez jól akkor, amikor nincs sok idő készülődni reggel, kell valami instant megoldás.

4.Essence szemhéjalapozó

Még nem próbáltam applikátoros szemhéjalapozókat, igazából csak két félét használtam eddig, sokan írják erről az Essence alapról, hogy kenterbe veri a tőle sokkal drágább és márkásabbakat (jah és ráadásul nincs benne aluminum – végre!)

5.L’Oreal True Match alapozó

Ha már az alapozásnál tartunk, a megújult True Match alapozóra remélem sikerül lecsapnom. Már kinéztem magamnak a legvilágosabb Ivory/Ivory árnyalatot, ami remélem, hogy nem csak a fura megvilágítás miatt tűnt igazi falfehérnek. Nagyon bízom benne, hogy passzolni fog a bőrömhöz, mert a textúrája eléggé bejön. Legyen belőle, légyszi-légyszi! :)

6.L’oreal Super Liner Gel Intenza szemhéjtus

Nem vagyok egy tusos lány, viszont egyre többször húzom ki a szememet felül is a szempillák tövében. Rengeteg nálunk fellelhető szemhéjtus összetevőjét elolvastam, és ebben se alumina, se parabén nincs, ráadásul nagyon sokan dicsérik a tartósságát, úgyhogy eléggé ácsingózok rá.

7.Artdeco Sun szemhéjpúder

Körülbelül vagy négyszer mentem be mostanában a Douglasba, hogy rápillantsak megvan e még a képen látható árnyalat a polcon. Lévén limitált kiadásról, izgulok, hogy csütörtökön még be tudom e szerezni ennek a szortimentnek ezt a darabját. Ahogy a kézfejemen nézegettem, eléggé tartósnak tűnt, a színe pedig… aww csodás!

8.Isana Mandulavirágos körömlakklemosó

A Rossmann saját márkás körömlakklemosója verhetetlen! Legyen szó sima, géles vagy glitteres lakkról, kíméletesen és elég gyorsan, maradéktalanul eltünteti a lakkot a körmeimről. Nem roncsolja azt, nem szárítja, nem teszi töredezetté, és hála a benne lévő mandulavirágnak (bármilyen mennyiségben is került bele), sokkal elviselhetőbb a szaga, mint más lemosóknál. Nálam bevált, tuti veszek egy nagy flakonnal.

  1. Pure Coconut kókuszos kézkrém

A végére pedig két szépségápolási terméket hagytam. Az egyik az örök kedvencem, hű társam a  szélfútta napokban, ő nem más, mint a Pure Coconut kókuszos kézkrémje. Egyszerűen i-má-dom! Annyira jól regenerálja a kiszáradt kezemet, nem mellesleg igazi kókusz illata van, egyáltalán nem művi – egész nap tudnám szagolgatni. :)

  1. Dove Derma Spa Uplifted görgős testápoló

Hetek óta a Dove Derma Spa újdonsült kencéitől hangosak a fórumok, óriási beharangozó övezte ezeket a termékeket, és a leírtak alapján én is kedvet kaptam ehhez a feszesítő testápolóhoz. Kíváncsi vagyok tényleg hatásos lesz e, és nem csak a finom illata szól majd mellette.

+ 3 kívánság…

  1. F&F Home szappanadagoló

Először jöjjön a praktikum, mindenféleképpen szükségünk van egy szappanadagolóra a fürdőszobába, mert a mostaninak „kijár” az adagolója. Milyen szerencse, hogy ez pont most történt, mert kinéztem ezt a metszett mintájút az F&F Home-ban, igazán jól mutatna a mosdókagylónkon.

14.F&F Leopárd mintás velúr kesztyű

Nagyon nőcis, nagyon finom puha kesztyűről van szó, ami a krémszínű ballonkabátomhoz, és a pasztell sáljaimhoz is remekül passzolna.

15.H&M Home muffin kerámia tartó

Megőrülök a muffin mintás, muffin formájú cuccokért egyből nagy szerelem lett ez a kis kerámia tároló is, amiben fülbevalókat képzeltem el tartani. Ajj, annyira jól néz ki, cuki és a KELL kategória (remélem eljutok H&M Home-ba, ha nem akkor legközelebb kupon nélkül is beszerzem. :)

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti szoktatok kívánságlistát összeírni a Kupon Napokra? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr487920622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

itsmesushi_1983 2015.10.07. 19:03:52

Na majd készíts egy tus for dummies posztot! Meg egy "ezt vettem végül" beszámolót! ;)

DOTTY beauty and gastro blog 2015.10.07. 21:31:46

@itsmesushi_1983: Hehe, oké, mindenféleképpen. :)
Képzeld milyen stílusos: főzés közben vágom a kuponokat - mindjárt teszek fel egy képet róla a face-re. :))
süti beállítások módosítása