DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Rimmel Lasting Finish Kate Moss Nude lipstick

Nude affairs...

2015. augusztus 13. - DOTTY beauty and gastro blog

A nude őrület továbbra is tombol, legyen szó lakástextilről, ruhákról, kiegészítőkről vagy sminktermékekről, nincs megállás, mindent bekebelez - amit én egyáltalán nem bánok, főleg, ha az utóbbinál ez a szemfestékeken kívül az ajakkencéket is érinti.

rimmel_kate_moss_lipstick_nude_1.pngMár nagyon vártam, hogy végre élőben is megpillanthassam a Rimmel Lasting Finish Kate Moss lipstick Nude kollekciójának darabjait. Nemhiába! 

A napokban már kihelyezték a Rossmann és a Müller polcokra ezeket a szépségeket, ráadásul a Rossmann-ban sikerült az amúgy sem nagy összegű rúzsokat akciósan beszereznem, 1390 ft helyett 1090 ft / db-jáért. :)

rimmel_kate_moss_lipstick_nude_2.png

A nálunk 4 árnyalatban kapható ajakrúzsok közül én a 42 és a 45 árnyalatokat hoztam haza magammal, illetve a kiadás kakukktojását (ami egyben szerintem a különlegessége is) a 01 Clear névre hallgató áttetsző ajakápoló balzsamot, ami amellett, hogy bársonyosan puha ajkakat ígér, még SPF15-t is tartalmaz, ami szerintem elég nagy piros pont, hiszen az ajkainknak is jár a fényvédelem.

rimmel_kate_moss_lipstick_nude_6.png

rimmel_kate_moss_lipstick_nude_5.png

Én nem sajnálom túlságosan, hogy a legsötétebb árnyalatot nem lehet nálunk kapni, számomra a világos is túl világosra sikeredett (sápasztana), viszont a többi árnyalat valami elképesztő milyen jól el lett találva.

A 45-ös egy rózsás hússzínű árnyalat, ami szinte teljesen megegyezik az ajkam színével, csak valahogy mégis sokkal szebb, mintha nem lenne rajta semmi. Tudjátok :) A 42 pedig egy halvány barackos pasztell kavalkád, ami egy letisztultabb, a világosabb színe miatt kicsit feltűnőbb nude – gyönyörű!

rimmel_kate_moss_lipstick_nude_3.png

A csomagolásra nem lehet panasz, nagyon csajosra sikeredet - a halvány alapszínen fehérrel díszeleg Kate aláírása. A kupakok nem járnak le, igazi táskabarát kencékről van szó, eddig a sminkasztalról a földre pottyanást is túlélték. :)

rimmel_kate_moss_lipstick_nude_4.png

Az illata a már megszokott finom, édes-gyümölcsös illat, az állaga krémes, szépen, pontosan lehet vele dolgozni, a finishe pedig szerintem fél matt. Ha valaki szaténosabb végeredményt szeretne, az is könnyen kivitelezhető az balzsammal. Gyakorlatilag ezt bármelyik Rimmel rúzzsal be lehet vetni, én már ki is próbáltam. Bár jobban kedvelem az eredeti kevésbé ragyogó összhatást, azt vettem még észre, hogy kicsit tartósabb, ha nincs rajta az ajakbalzsam. Viszont az SPF15 miatt, mégis inkább együtt használtam őket ebben a napsütéses 40 fokos melegben.

rimmel_kate_moss_lipstick_nude_7.png

Ha már a tartósságot említettem, szerintem nem bírja addig, mint a „sima” Rimmel Lasting Finish ajakrúzsok. Könnyebben kopik, viszont kicsit egyenletesebben is (mondjuk sokat segít a rúzsok nude mivolta, mert kevésbé feltűnő itt, mint egy erőteljes pink színnél). De drogériás viszonylatban kitűnő választás. Ár-érték arányban engem meggyőzött, és szerintem alap darab lesz a neszeszeremben. :)

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nektek hogy tetszenek a Rimmel új Nude rúzsai? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr237702542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása