DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Catrice Made to Stay smoothing lip polish 030 Strawberry’s Secret ajakszínező

Eper az ajkakon is…

2015. július 09. - DOTTY beauty and gastro blog

Visszapörgetve a sminkes bejegyzéseket lassan átkeresztelkedhetnék ’catrice fun club’ névre.. de mit tehetnék, ha megint ebbe e márkába botlottam, ráadásul annyira illik most ide ez az árnyalat, ami már a nevében az egyik kedvenc gyümölcsömre utal? :)

catrice_made_to_stay_smoothing_lip_polish_1.jpg

A Catrice Made to Stay smoothing lip polish 030 Strawberry’s Secret valóban egy igazi földieper színű ajakravaló. Nem túl élénk, nem túl fakó, szerintem pont el lett találva.


Mielőtt megvettem volna, gyorsan leellenőriztem az összetevőit a krémmánián.
catrice_made_to_stay_smoothing_lip_polish_2.jpg

10-ből szerint 2-3 smink márka teszi ki a termékeik összetevő listáját az állványokra, vagy, ha kint is van, annyira el vannak dugva, hogy macerásabb ott keresgélni, mint KM-en átnézni az INCI-ket. Szóval nincs benne se aluminium, se parabén, se BHT, illetve annyi kommentet olvastam korábban erről 030 Strawberry’s Secret-ről, hogy 50%-al leakciózva 799 ft-ért ment is a Rossmann-os kosárba.
catrice_made_to_stay_smoothing_lip_polish_3.jpg

Én inkább rúzs és ajakápoló párti vagyok, amikor ajakkencékhez nyúlok, a szájfényekért nem rajongok (és nevezhetjük ezt ajakfilcnek, de ez bizony szájfény a javából). Nem szeretem azt a ragacsos érzést, ami ezzel jár, viszont ennek meglepően tetszik az állaga, mert sokkal sűrűbb szerintem, mint más szájfény kategóriába tartozóé, és kellemes viselet azt kell, hogy mondjam.
catrice_made_to_stay_smoothing_lip_polish_4.jpg

catrice_made_to_stay_smoothing_lip_polish_5.jpg

Az applikátorának a mérete, anyaga szintén szuper, a formája meg szépen illeszkedik a szájunk ívéhez, így könnyű vele dolgozni.

Maga a csomagolás strapabíró, de ahogy látjátok azért kopik róla a felirat, ami szinte az összes állandó termék ’betegsége’ a Catrice-nél (pedig nem is nagyon hurcolásztam magammal, de még így is látható, hogy kopottas a borítás).
catrice_made_to_stay_smoothing_lip_polish_6.jpg

Ha már itt járunk, azt ígéri, hogy 8 órán át tart, de természetesen ennyit nem bír ki rendeltetés szerinti használat mellett, ami alatt azt értem, hogy létezel, és akaratlanul is megnyalod, vagy megharapod az ajkadat, iszol, eszel vele egy kicsit. Viszont még az elején ilyen élénk, mint a fenti képen (felül 1 rétegben, alul 2 rétegben).

catrice_made_to_stay_smoothing_lip_polish_7.jpg

Be kell valljak valamit - bár senki nem látta rajtam kívül, de - én a múltkori lekvárbefőzéskor bizony felkentem ezt a szájfényt. Nem, mintha érdekelte volna az epreket a fazékban, hogy hogy nézek ki befőzés közben, én mégis megadtam a módját ennek a kis rituálénak és ebben díszelegtem a konyhában. :)

A lenti képen a felapplikálástól számított 3. óra eredményét látjátok úgy, hogy közben azért csipegettem az eprekből mondván: „jajj ez nem olyan szép”, meg „le kell ellenőrizni tényleg jó e”. :) Szóval az látszik, hogy ennyi idő elteltével nem sok maradt a fényéből, és sokkal halványabb, mint felkenéskor, de szerintem még így is klassz színe maradt a számnak (olyan „megfogta a málnaszörp”-ös módon).
catrice_made_to_stay_smoothing_lip_polish_8.jpg

Nekem bevált, és nincs kizárva, hogy hamarosan a meggyeket is ezzel a ’look’-al fogom majd boldogítani lekvárfőzéskor :)

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti inkább szájfény vagy rúzs pártiak vagytok? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr337612282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása