DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

TOP10 Glamour Napok Wishlist - 2017 ősz

"Glamúrogás" most ősszel is…

2017. október 10. - DOTTY beauty and gastro blog

Hiába is tagadnám, nagyon várom most is a kupon napokat, mert sok olyan vágyott vagy hasznos és elengedhetetlen dolgot tudok ilyenkor beszerezni, amiket egyébként is megvennék, ebben a pár napban pedig mindezt sokkal kedvezőbb áron tehetem meg. Akkor miért is halasztanám későbbre ezeket a vásárlásokat?top10_glamour_napok_2017_osz.pngTudom, hogy sokakat eltántorít az a hatalmas tömeg, ami ebben az időszakban az üzletekben hömpölyög, de úgy vagyok vele, hogy a türelmetlenségemet erre a pár napra félreteszem, és belevetem magam az akciós holmik közé.

Szerencsére jó ideje túllendültem a fesztelen impulzus beszerző körutakon, már sokkal átgondoltabban kuponozok, amiben nekem sokat segítenek a hónapok alatt vezetett listáim. Az őrülten izgalmas mosógélek és egyéb tisztítószerek jegyzékét most nem sorolnám fel (pedig tudom, hogy szeretnétek, haha :) , helyette megosztom Veletek azt a TOP10-es listát, ami az idei 2017 őszi Glamour Napokon a sorvezetőm lesz.

1.L’Oreal Cushion alapozó

Igaz, hogy lecsengett már ez a L’Oreal újdonság, de engem eddig nem ért utol a cushion alapozók iránti vágy. Viszont most, hogy sokat javult az arcbőröm állapota, így szeretném kipróbálni ezt a lágyabb fedésű alapozót. Kicsit tartok is tőle, de nagyon kíváncsi vagyok erre az alapozóval átitatott szivacsos megoldásra. 

2.The Body Shop Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask

Ha arctisztítás, akkor engem érdekel! Akkor meg pláne, ha az arctisztító kifejezetten alaposan távolítja el a bőrről az ott maradt sminkmaradványokat, és jótékony hatással van a problémásabb bőrre is. Tisztít és radíroz egyben, valamint azt ígéri, hogy a fölösleges olajat eltávolítja a bőrről. Több bloggernél olvastam /hallottam erről a TBS maszkról és óriási reményeket fűzök hozzá.

3.Garnier Oil Micellás víz

Már egy flakonnal elhasználtam, a tartós folyékony L’Oreal és Max Factor rúzsaimat csak ezzel tudom leszedni, amiket egyébként más sminklemosóval vagy kendővel le se tudnék robbantani az ajkaimról. Must Have!

4.NYX Lingerie folyékony ajakrúzs

Ha Glamour Napok, akkor természetesen nem maradhatnak el az ajakrúzsok sem. A NYX matt folyékony rúzsai közül a Madrid árnyalat van meg nekem- a színe csodás, a tartóssága közepes, ezért szeretnék tenni egy próbát a Lingerie folyékonyokkal is, hátha megtalálom A hozzám illőt.

5.NYX HD Banana púder

Keresem a hosszantartó mattító púderemet! Már annyi félét kipróbáltam, de az igazit még nem találtam meg sajnos.. Ez a NYX banana kicsit sárgás színű kőpúdere a krémmániás post-ok és youtube videók alapján ígéretesnek tűnik.

6.The Body Shop Almond kézkrém

Be se köszöntött még a hideg idő, de a kézfejeim máris tropára mentek.. Pirosak, iszonyatosan kiszáradtak, berepedeztek több helyen, egyszerűen gyalázat, ahogyan kinéznek, ezért mindenképpen be fogok szerezni ebből a TBS mandulás kézkrémből egyet. Sajnos a nagyobb, árában jóval gazdaságosabb 100-150 ml-s kiszerelése nem érhető még el itthon (várat magára, hiszen nemrég jelent meg nálunk ez az illat).

7.Signal White Now CC fogkrém

Egy ideje a Colate Max White Complete 5 fehérítős fogkrémet használom, és látom a változást, azonban szerettem volna egy másik szintén fehérítő fogkrémet is, ami hasonlóan hatásos, egy kicsit olcsóbb, így találtam rá a Signal CC fogkrémére, ami egészen bevált, így tuti beszerzek belőle vagy 2-3 tubussal.

8.L’oreal Super Liner So Couture szemhéjtus

Egy igazán vékony szemhéjtusnak lennie kell itthon. Azért fontos, hogy annyira vékony legyen a tus feje, mert maradjunk annyiban, hogy a precíz és ívelt tusvonal nem mindig sikerül elsőre, így könnyebb korrigálni, ha elcsúszik az a bizonyos cicafarok. :)

9.PUPA Luminys Touch korrektor

Amikor hétvégén nem viselek alapozót, de szeretném, hogy a tekintetem frissnek látszódjon, akkor biztosan ezt az ecsetes PUPA korrektort választom, mert szuper az állaga! Szépen el lehet dolgozni, a sötét karikákra instant megoldás.

10.Maybelline Fit Me korrektor

Szeretném megtapasztalni, hogy valóban olyan jó ez a Fit Me korrektor, mint amilyen az őt körüllengő hipe-ja.. Én bízom benne, hogy be fog válni és egy könnyed textúrájú korrektort tudhatok majd magamnak a Glamour Napok után.

Kuponok Mindenkinek!

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

A fentiek közül Ti próbáltátok már valamelyik kencét? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4412945973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása