DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Sally Hansen Miracle Gel körömlakk szett

Gél lakkozás UV lámpa nélkül?…

2017. július 07. - DOTTY beauty and gastro blog

Piacra került már több gél hatású lakk, ami azt ígéri, hogy elfelejthetjük a körmösnél való sorban állást és a hosszú műveletet, míg elkészülnek a remekművek, nem kell kimozdulnunk a nappaliból, mert az otthonunkban könnyedén, egyszerűen szép és igényes maníkűrt tudunk magunknak varázsolni.sally_hansen_miracle_gel_koromlakk_430_crema_de_la_creme_1.pngSally Hansenék háza tájáról már ismerek jó pár lakkot. Igaz azt vettem észre, hogy színenként eltér a tartósságuk, azért van köztük bőven olyan fedőlakk, amit megszerettem az utóbbi időben (kiemelkedik mind közül a Big Shiny Top Coat, ami szerintem az egyik legjobb átlátszó fedőlakk a drogériákban). Óriási lelkesedéssel vettem meg ezt az új géles szettet, ahol már a csomagoláson is feltüntetik piktogrammal, hogy ide bizony nem kell lámpa, levegőre szárad.

sally_hansen_miracle_gel_koromlakk_430_crema_de_la_creme_2.pngA csomagolás szerintem nagyon igényes, klasszikus SH méretű és formájú üvegek, nagy kiszerelésben (14,7ml /db). A kétlépéses szett tartalmaz egy színes zselés lakkot és egy új formulával megalkotott színtelen zselés fedőlakkot, ami kétszeres színtartást és tartósságot ígér.

Hát mondanom sem kell, hogy azzal a ténnyel, hogy úgy lesz gél hatású manikűröm, hogy se lámpát nem kell beszereznem, illetve eltávolításkor nem kell se lereszelni, se tíz percekig vegyszerben leáztatni a körmeimről a megkopott vagy lenőtt lakkozást, meg is vettek kilóra és elcsábultam.sally_hansen_miracle_gel_koromlakk_430_crema_de_la_creme_3.png

sally_hansen_miracle_gel_koromlakk_430_crema_de_la_creme_4.pngSzép alapszínekben kapható ez a kiadás, engem a 430-as Créme de la Créme fogott meg, ami egy gyönyörű halvány rózsaszínes piszkos fehér szín. A színes lakk ecsete klasszikus Sally ecset, közép hosszú, kissé lekerekített fejjel, számomra a legideálisabb, könnyen kezelhető, szépen fel lehet vinni vele a festéket a körmökre.sally_hansen_miracle_gel_koromlakk_430_crema_de_la_creme_6.pngA lakk állaga nem túl folyós, lehet rajta érezni felvitelkor, hogy egy sűrűbb masszáról beszélünk, ámbár ahogy a fenti swatch-on is látjátok 1 rétegben nagyon gyengén teljesít. Nem tudom, hogy csak ennél a világos árnyalatnál viselkedik így, és a sötétebbeknél szépen terül, de itt borzasztón csíkozott, egyértelmű volt, hogy kell ide a második réteg (bár az is igaz, hogy a csomagoláson nem találtam arra való utalást, hogy 1 rétegben garantálná a tökéletes fedést. Mivel minden lakknál alkalmazom a második réteget, így itt sem esett zokon, felkentem még egyet és a végeredmény azért sokkal szebb lett. Nem mondom, hogy tökéletes, mert 100%-ban a második réteg sem hozta meg a teljes fedést, de ilyen fehéres árnyalatnál nekem végül is belefér.sally_hansen_miracle_gel_koromlakk_430_crema_de_la_creme_5.pngA tartósság és az extra csillogó hatás érdekében a lakkozást az áttetsző top coat-al fejeztem be. Az ecset szálai itt már hosszabbak, egyenesen vágottak, mint egy kabuki sminkecsetnél. Gyorsan fel tudtam vinni vele a zselé réteget, ami olyan 2-3 perc alatt meg is száradt.sally_hansen_miracle_gel_koromlakk_430_crema_de_la_creme_7.pngMaga az árnyalat, a kivitelezés, a formula nagyon tetszik, azonban én úgy tapasztaltam, hogy sérülésmentesen 3-4 napnál többet nem bír ki. a 4.nap estéjén a körmök végeinél apró kopásokat fedeztem fel, amit másnap sajnos nagyobbak követtek.sally_hansen_miracle_gel_koromlakk_430_crema_de_la_creme_0.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Próbáltátok már ezeket a Sally géllakkokat? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4512647249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása