DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Daily Makeup – natúr árnyalatok

Nude szerelem…

2017. március 17. - DOTTY beauty and gastro blog

Elérkeztünk a jubileumi második (jól olvastátok második, haha) sminkes bejegyzéshez, ami egy igazi mindennapi viselet lehet. Ahogy már említettem Nektek vagy az élénk rúzs központú sminkeket részesítem előnyben az utóbbi 1 évben, vagy a teljesen natúr nude árnyalatokat viselem nagy szeretettel.daily_makeup_natur_arnyalatok_1.pngUtóbbi a legkézenfekvőbb megoldás a „fogalmam sincs mit dobjak fel reggelente magamra” fejezetkor.

Annyira szeretném kiélni magam a precíziós és fullos szemsminkek terén, de ehhez még tanulnom kell (türelmet és smink technikákat is), mert itt bizony lenne mit. De összességében szeretem ezt az egyszerű szemsminket és kontúrozást, ez nekem sokszor elég.daily_makeup_natur_arnyalatok_2.pngKifejezetten primert nem szoktam használni, most a Shiseido koncentrátumát dobtam fel (ez egy delux mini kiszerelés, ami Douglas box-ban volt, vigyázok is rá rendesen). Az alapozási rutinom attól függ, hogy milyen állapotban van éppen a bőröm. Ha egy átlagos hónapot nézünk, 1 hétig borzasztó és magasan fedő alapozóra van szükségem, ennél a bejegyzésnél ez a helyzet, így a megfelelő árnyalat elérése miatt kevertem 1 pumpányi L’Oreal-t egy kis Vichy bb-vel.

Mivel jól fedő alapozást alkalmaztam, így korrektort nem használtam a szemeim alá, csak az alapozót fixáltam egy kis púderrel. Az apróbb bőrhibákra a Catrice sokkal sűrűbb tégelyes korrektorából pöttyintettem ide-oda, majd az egész arcomat lágyan az Artdeco áttetsző púderével mattítottam le.

Egy kis arccsont kontúrozással folytattam, ami nélkül elég sápadtnak tűnik az ábrázatom (köszönöm Catrice Prime and Fine bronzer, hogy segítségeddel nem tűnök betegnek!).

A mozgó szemhéjamra egy közép nude szemfestéket tettem, majd a mélyítő vonalat elsatíroztam egy mélyebb bronzzal.daily_makeup_natur_arnyalatok_3.pngA felső szempillák tövét nem épp a legvéknyabban egy szürkés bronzos jumbo szemceruzával húztam ki. Muszáj volt keresnem alternatívát az Artdeco Long Lasting 18-as szemceruzára, mert limitált kiadás lévén sajnos pótolhatatlan. Viszont több sikertelen próbálkozás után találtam 2 igen erre hajazó színt, amivel, ha nem is 100%-osan, de egy majdnem tökéletesen ugyanilyen árnyalatot tettem a fiókba későbbre, az egyik nem más, mint a PUPA Made to Last 005 színe.

Az alsó szempillasornál és egy kicsit a vízvonalnál kevertem egy fekete és egy sötét csokoládé színt, a szempilláimat PUPA spirállal emeltem ki két rétegben, a szemöldökömet pedig egyszer átfésültem géles szemöldökspirállal.daily_makeup_natur_arnyalatok_4.pngAz ajkamra a Clinique Chubby Stick nude-ja került, ami egy igen hidratáló, könnyű állagú rúzs. Nem kifejezetten tartós, viszont szépen kopik és a legszebb nude rúzs, amit valaha próbáltam (szerintem meglepően illik hozzám, mert nem az az extrém hóka, inkább egy erőteljesebb, sötétebb nude).daily_makeup_natur_arnyalatok_6.pngTermékek, amiket használtam:

Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate

L’Oreal True Match alapozó_Ivoire/Ivory

VICHY Idéalia BB Cream_világos árnyalat

Maybelline Affinimat Mattifying púder 10 Classic Ivory

Catrice Camouflage Cream tégelyes korrektor_010 Ivory

Artdeco Fixing Powder Translosent áttetsző árnyalat

L’Oreal mono Nude 201

Artdeco Glam Couture Eyeshadow 28

PUPA Made to Last 005 szemceruza

Artdeco Soft Eye Liner waterproof 93

Rimmel Scandaleyes waterproof kohl kajal 001 Black

PUPA Vamp Extreme szempillaspirál 010 Black

Essence Make me brow 01 Blondy Brows

Clinique Chubby Stick intense 01 Curviest Caramel

Összességében szeretem ezt a gyors sminket, ami kiemeli a tekintetemet és üdébb, frissebb megjelenést kölcsönöz reggel 7:00-től egészen délutánig.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Nah mit szóltok ehhez az összeállításhoz? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8012346225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása