DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

AVON matt ajakrúzsok: Posh Petal és Ideal Lilac

Sakk – matt a hétköznapoknak…

2016. augusztus 02. - DOTTY beauty and gastro blog

Az idei év, - mint nagy kerítő - kétségtelenül az egyik legfurcsább párost hozta össze a highlighter és a matt ajakrúzs „személyében”.. - és be kell vallani, hogy utóbbi az én szívemet is különösen rabul ejtette!avon_matt_ajakruzs_lipstick_posh_petal_ideal_lilac_1.pngSokakat visszatart a kipróbálásuk, mert úgy gondolják ez nem nekik való, hiszen kiszárítja az ajkakat, nincs meg az a plusz csillogás, ami tökéletesen kiemelné az ajkak ívét.. én most ezt szeretnék megcáfolni rögtön az elején. :)

avon_matt_ajakruzs_lipstick_posh_petal_ideal_lilac_2.pngRengeteg márka piacra dobta a saját mattját, én is kipróbáltam többeket, de a nagy kedvencem kétségtelenül az AVON matt rúzsai lettek, különös képen az egyikük.avon_matt_ajakruzs_lipstick_posh_petal_ideal_lilac_3.pngNa de kezdjük is az elején: a csomagolás egy letisztult, de erős burkolat, ami  egészen minőségi és olyan, mintha a műanyag egy leheletnyi bársonnyal lenne keverve, szóval jó érzés megérinteni. A tetején van egy kis betekintő ablak, ami szintén jól mutat, bár én kevésbé pillantottam rá eddig, inkább a csomagolás alján lévő szín alapján találom meg a táskámban, de akinek rúzs rendszerezője van, annak ez azért nagy segítség.avon_matt_ajakruzs_lipstick_posh_petal_ideal_lilac_6.pngNekem két pasztelles árnyalatban van meg, de igen színes a választék, a dögös vöröstől a lilásig lehet válogatni kedvünkre. Ami rögtön elsőre megfogott katalógus lapozgatás közben, az az egyik leghalványabb árnyalatban tündöklő Posh Petal és a tekinteteket máris odavonzó, nevéhez hű Ideal Lilac volt.avon_matt_ajakruzs_lipstick_posh_petal_ideal_lilac_4.pngMind a kettőt nagyon szeretem, gyakorlatilag eddig egész nyáron ezeket használtam felváltva. Ha az árnyalatokat nézzük, nekem mind a kettő telitalálat, azonban mégis véltem felfedezni állag és tartósságbeli különbséget. A Posh Petal-t valahogy macerásabb felvinni és nem is a legtökéletesebb a végeredmény az ajkaimon, nem azért, mert ragadna vagy szárítana, hanem mert valahogy foltosodik, amikor felkenem, nem tudom olyan egyenletesen eldolgozni és valamennyivel hamarabb el is tűnik a számról, mint a társa.avon_matt_ajakruzs_lipstick_posh_petal_ideal_lilac_5.pngAz Ideal Lilac-ot viszont imádom! Nem szárít, szépen terül az ajkakon, egy kozmetikai pálcikával (mert az ajakecseteket nem kedvelem) vagy szigorúan kézmosás után tiszta ujjbeggyel eldolgozom és a végeredmény annyira jól mutat, annyira én vagyok! Kicsit olyan hatása van, mintha besatíroztam volna krétával a számat, de nekem ez a finish nagyon bejön! Borzasztó tartós, kávézás, evés, ivás után is ott marad a nagy része, egyenletesen kopik, szóval vetekszik a Maybelline 940-es mattjával (amit egyébként szintén nagyon szeretek).avon_matt_ajakruzs_lipstick_posh_petal_ideal_lilac_7.pngÉvekig ódzkodtam a rúzs viselésétől bent a munkahelyemen, mindig úgy éreztem, hogy túl sok, nem odavaló, de ezek a matt kencék annyira megvettek kilóra, hogy azt vettem észre, a reggeli sminkelési rutinomba teljesen beépült utolsó lépésként feldobni egy kis mattot.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm! ♡

 

Ki az, aki már kipróbálta valamelyik árnyalatot az AVON mattjai közül? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr228931400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása