DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Douglas box of beauty 2016 február

év indító szépségdoboz…

2016. február 12. - DOTTY beauty and gastro blog

Volt már 1-2 Douglas szépségdoboz, ami nem mozgatott meg túlságosan, volt olyan, amit a nővéremmel vettünk felesbe, mert pont úgy voltak a termékek a dobozban, hogy amire nekem nem volt szükségem, azt Ő pont szerette volna, és persze voltak azok a dobozok is, amik komplettem cakkumpúder úgy voltak tökéletes, ahogy voltak.douglas_box_of_beauty_2016_februar_1.pngAz idei év első kiadása olyan, mint az utóbbi, instant szeretném!

douglas_box_of_beauty_2016_februar_2.pngMinden egyes darab tetszik benne, és végre összegyűltek a pontjaim majd 2 év után, így most nem a testvérem törzsvásárlói kártyájára vásároltuk meg ezt a Douglas box of beauty-t, hanem az enyémre (Éljen! - ennyire nem örültem még egy pontgyűjtő kártyának sem szerintem)..douglas_box_of_beauty_2016_februar_3.png

douglas_box_of_beauty_2016_februar_4.pngAz első a dobozban, ami a kezembe akadt az a saját márkás vonalból a Douglas Home Spa Hawaii tusfürdő hab 200 ml-es teljes kiszerelésben, amit magamtól nem vettem volna meg szerintem, pedig szuper kis kence! Számomra kicsit furcsa ez a habos megoldás, olyan érzésem volt, amikor zuhanyoztam vele, mintha borotvahabot nyomnék ki a flakonból, de ahogy a habot magamra fújtam, és elkezdtem eldolgozni a testemen, nagyon kellemesen csalódtam, mert szuper sűrű krémes állaga van, ami finom puhává varázsolta a bőrömet, az illata pedig nagyon friss! Nem kifejezetten téli illat, sokkal inkább a tavaszt, nyarat juttatja eszembe, lehet el is teszem későbbre, mert van most 3 megkezdett krém tusfürdő a fürdőben, de tényleg annyira jó krémes a habja, hogy ki tudja (had maradjon még ott a kád szélén.) :)douglas_box_of_beauty_2016_februar_5.pngA KNEIPP mandulavirágos fürdőolaját már ismerem egy korábbi Pixibox-ból. 20 ml-es teljes kiszerelés ez is, amit én már használtam fürdővízben aromaterápiás relaxáláshoz, de masszázsolajként is működik. A KNEIPP olajai közül ennek van a legfinomabb illata szerintem (a többi nekem túl tömény, amit nem tudnék magamon elviselni), úgyhogy örültem, hogy ez került a dobozba.douglas_box_of_beauty_2016_februar_6.png

douglas_box_of_beauty_2016_februar_7.pngA Shiseido Ultimune szérum 10 ml-es mintájára is nagyon kíváncsi voltam, mert krémmánián elég megosztó véleményeket olvastam erről a bőrfeszesítő esszenciáról leginkább a benne lévő alkohol miatt, ami száríthatja, irritálhatja az érzékeny bőrűeket. Nekem kombinált a bőröm, így ez nem szokott gondot okozni, és szerencsére nincs erős illatanyag benne, valamint parabén és BHT mentes, ami nálam nagy pozitívum, úgyhogy várom hogyan teljesít a „zummolós ránc kezdeményemnél” (tudjátok mi az, amikor sokat hunyorogtok, és a szemöldökeitek között megjelenik egy vonal – na ez a zummolós ránc) :))douglas_box_of_beauty_2016_februar_8.pngHimalaya Herbals epres ajakápolója a következő termék, amit ne haragudjatok, de nem bontottam fel, mert van most több ajakápolóm, amit szeretnék elhasználni előtte. De a leírás alapján jó kis ajakkencének tűnik, ugyanis mentes a petróleum származékoktól és a mesterséges színezőktől is.douglas_box_of_beauty_2016_februar_9.pngA szépségdobozokban lévő illatmintákkal mindig úgy vagyok, hogy köszi, már megint egy dobozkitöltő, aminek szép a kartonja, de megint nem az én illatom.. Ez a Givenchy Ange ou Démon le Secret EdP minta sem kifejezetten, viszont van benne valami, mert kivételesen ez most nem is rossz. Tetszik! Jobb lett volna, ha pumpás kiszerelésű, úgy táskában is lehetne magunkkal hurcolászni, viszont olyan szépen kidolgozottra sikerült ez a kis 5 ml-es mini verzió, hogy jó ránézni, kitettem a sminkasztalomra. :)douglas_box_of_beauty_2016_februar_10.png

douglas_box_of_beauty_2016_februar_11.pngA legszuperebb dolgot pedig a végére hagytam, mégpedig ezt az Isadora Perfect Matt 06 Deco Rose ajakrúzst, amit egy mini 2,5 g-os darab.douglas_box_of_beauty_2016_februar_12.pngHa rúzs, akkor én abszolút a mattok mellett teszem le a voksomat, így nagyon megörültem, amikor láttam, hogy ebbe a dobozba bizony egy ilyen kicsike lapul, ráadásul egy kifejezetten szép mindennap hordható árnyalatban.

Összességében szerintem megérte a 2499 ft-os árát.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Kinek hogy tetszik ez a szépség doboz? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr948383508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása