DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Haul - Promod, Camaieau, Bijou Brigitte és OPI

avagy új évi leárazások No.1…

2016. január 29. - DOTTY beauty and gastro blog

Szeretem az év elejét, nem csak azért mert általában marad pár nap szabadságom még előző évről, amit kivehetek, ezzel meghosszabbítva a téli szünetet, de ilyenkor karácsony után rengeteg üzletben vannak leárazások, ami akár 50-70%-os is lehet, és mit mondhatnék? Ki ne szeretne szuper dolgokat az eredeti áruk töredékéért megvásárolni?1_dress_haul_promode_camaieau_opi_bijou_brigite.pngGondoltam betévedek ide-oda, szétnézek, hátra rábukkanok valami kihagyhatatlanra (nem volt semmilyen kitűzött cél, amiért nekiindultam, csak nézegettem). 

2_dress_haul_promode_camaieau_opi_bijou_brigitte.png

3_dress_haul_promode_camaieau_szoknya_skirt.png

4_dress_haul_promode_szoknya_skirt.png

Legelőször a Promod kirakata szólított meg, aztán bent az üzletben ez a szoknya. Mégpedig a nevemen! :) Egyetlenegy 38-as volt, amivel máris szökkentem a próbafülkébe. Ahogy felvettem máris tudtam, hogy igen, ez én vagyok! Bohókás, lezser, mégis olyan szép esése van ennek az anyagnak, hogy abban a pár percben is, míg rajtam volt, tudtam, hogy ez kell nekem!5_dress_haul_promode_szoknya_skirt.pngOldalt van két zsebe, ami olyan szépen elrejtőzik a szoknya rakott fodrai között, hogy nem is lehet észrevenni. Nem áll szét, így nem erősíti a csípőt, egyszerűen csinos!6_dress_haul_promode_szoknya_skirt.pngRáadásul a szoknya alja nem egyenes, hanem „karéjos”, ami igazán feldobja az összképet, ráadásul van egy alsószoknyája ia, így nem kell attól tartanunk, hogy átlátszik ez a finom anyag.7_dress_haul_camaieau_szoknya_skirt.pngA másik nagy kedvencemet a Camaieau-ban találtam, ami egy elegánsabb változat. Magas derekú, kissé ’A’ vonalú darab, hátul ezüst fém zipzárral, amit én úgy szeretek a leginkább hordani, hogy bele van húzva a felső vagy  az ing.8_dress_haul_camaieau_szoknya_skirt.pngEnnek vastagabb anyaga van, szép a tartása, a szabása pedig szuper! Minden egyes varrás ott van, ahol lennie kell! A fehér négyzethálók pedig megtörik a bogárfekete magából dombor nyomott mintát, imádom!9_dress_haul_bijou_brigitte_christal_quartz_ring_gyuru_opi_incognito_is_sausalito_nl_f58.pngA Bijou Brigitte-be bemennem sosem esett a nehezemre, szétnéztem gyorsan az akciós ékszerek között, és amikor megláttam ezt a „diszkrét” gyűrűt, máris szerelem volt! Nem szeretem a vékonyka gyűrűket, főleg nem egyszerre többet viselni az ujjaimon - egyszerűen zavarnak.. Ellenben a monumentális, nagy gyűrűket nagyon kedvelem (de szigorúan mindig csak egyet a gyűrűs ujjamon).10_dress_haul_bijou_brigitte_christal_quartz_ring_gyuru.pngNagyon kicsi kezem van vékony ujjakkal, így ritkán találok olyan gyűrűt, ami nem esik le róluk és még tetszik is. Ez viszont tökéletes méret volt, ráadásul a szögletes forma és ezek a gyönyörű kövek levettek a lábamról. Ahogy látjátok a foglalatban a kövek élénk királykék színű ásványok, amik páva zöldre változnak, amint megtörik a fény az oldalukon. Aww, hogy lehet már ilyen szép?11_dress_haul_opi_incognito_in_sausalito_nl_f58_koromlakk_nail_polish.png

12_dress_haul_opi_incognito_in_sausalito_nl_f58_koromlakk_nail_polish.pngArra a bizonyos „i”-re a pontot pedig az OPI Incognito in Sausalito NL F58 körömlakkja tette fel, amit már hónapok óta körözök. Ez a sötétkék árnyalat annyira különleges, már már fekete, de ha természetes fényben nézzük, látszik, hogy ez bizony sötétkék. A textúrája közepesen sűrű, 2 rétegben vittem fel annak ellenére, hogy már 1 rétegben is egész szép volt a fedése. Tartósságát tekintve kicsit sérülékeny, kevésbé strapabíró, mint OPI társai, de ez az árnyalat engem kárpótol érte.13_dress_haul_bijou_brigitte_christal_quartz_ring_gyuru_opi_incognito_in_sausalito_nl_f58_koromlakk_nail_polish.pngPromod szoknya eredeti ára:8990 HUF, akciósan: 2000 HUF

Camaieau szoknya eredeti ára: 6990 HUF, akciósan: 3490 HUF

Bijou Brigitte gyűrű eredeti ára: 2590 HUF, akciósan: 1300 HUF

OPI körömlakk eredeti ára: 2990 HUF, akciósan: 2290 HUF

Összességében köszönöm, éreztem a törődést! :)

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Ti vásároltatok már valamit a leárazások alatt? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr928326836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása