DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Köszöntő!

Megszületett a blog, itt vagyok...

2015. január 01. - DOTTY beauty and gastro blog

Üdvözöllek Titeket a DOTTY beauty & gastro blog oldalamon, Andrea vagyok!4.jpgAzért hoztam létre ezt az oldalt, mert szeretem a sminkeket, szeretem a szépségápolási termékeket, az igényes és szép dolgokat és nem utolsó sorban imádok főzni, befőzni, sütni.

Amikor kislány voltam kerek szemekkel órákig tudtam nézni a szőnyegen ülve, amíg a nővérem sminkelte magát. Olyan szakértelemmel válogatta össze a színeket, és rúzsozta ki az ajkait tükör nélkül úgy, hogy nem tévesztett egyszer sem, hogy az járt a fejemben, szeretnék majd egyszer én is ilyen ügyes lenni, és, ha elég nagy leszek, nem csak a kifestőimen gyakorolhatom majd azt, hogy ne fussak ki zsírkrétával a vonalból, hanem szép, illatos kencéket próbálgathatok ki én is, mert már nagylány vagyok. Nos.. felnőttem, és így utólag visszagondolva olyan lehetett ez nekem akkor, mintha a kedvenc beauty bloggerem sminkvideóit néztem volna- csak élőben.

A főzés iránti szeretetem szintén kiskoromig nyúlik vissza. Mindig is szerettem Apukám és Anyukám, Nagyijaim körül sertepertélni, amikor sütöttek, finomakat főztek, ellesni az alapokat, a fortélyokat, technikákat és büszkén viseltem évekig a  "kiskukta" címet, mígnem megtanultam én is főzni. Bár még sok mindent nem tudok, és elég gyakran az ösztöneimre hagyatkozom egy-egy hozzávalóval kapcsolatban, úgy gondolom megéri megmutatni Nektek az én és a szeretteim kedvenc ételeit Andi módra.

Szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat, élményeimet egy-egy kipróbált termékkel vagy recepttel kapcsolatban. Remélem szívesen fogtok majd olvasni bejegyzésről bejegyzésre.

Kommentjeiteket, észrevételeiteket a blog bejegyzések alatt vagy a 'dottybeautyandgastroblog@gmail.com' e-mail címre is elküldhetitek.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

HAVE FUN! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr517030009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nhajna 2015.05.05. 10:05:05

<3 Imádlak Hugicám!! Túlszárnyaltad a mestert!!! :-)
süti beállítások módosítása