DOTTY beauty & gastro blog

DOTTY beauty & gastro blog

Unikornis ecsetkészlet

10 darab cuki lila…

2017. június 14. - DOTTY beauty and gastro blog

Az unikornis őrület megállíthatatlanul tombol, és úgy tűnik nem csak „egynyári” őrületről van szó, ki merem jelenteni, hogy a 2017-es év minden tekintetben köréjük szerveződik. Valahol várható is volt ez, hiszen a highliterek stabil lábazatként gyakorlatilag felkonferálták a csillámvilág főnixeit, az unikornisokat.unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_1.png..és, ha már az ágyneműktől kezdve a ruhákra, tusfürdős flakonok formájában a fürdőszobák polcaira is beférkőztek ezek a négylábúak, akkor a sminkasztalon miért is ne kaphatnának helyet? :)

unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_0.pngAmikor megláttam ebay-en ezeket az ecseteket, rögtön tudtam, hogy kellene nekem! De mindenhol a színes szőrű változatot találtam, ami kevésbé tetszik, a fehérből meg sajnos folyamatosan ki voltak fosztva az eladók, aztán végre elkezdték feltöltögetni a készleteket. Bár igaz, hogy kicsivel drágábbak, mint a színes társaik, de nekem megérte az a pár száz forintnyi különbség, mert egyszerűen jólesik rájuk nézni, miközben sminkelek velük. :)unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_2.pngTartottam attól, hogy az ecsetek minőségének rovására megy a külcsín, hogy vagy a műanyag szár lesz gagyi, vagy a szálak lesznek sprődek, vagy, ha egyik sem, akkor majd biztosan fognak peregni a szálak használat vagy tisztítás közben.. de csak nem bírtam magammal és rászántam azt a 2700 ft-ot, mert úgy voltam vele, hogy ha a 10 db-os szettből a fele beválik, akkor már megérte.

Azt kell, hogy mondjam, ezt a vásárlásomat egyáltalán nem bántam meg, mert ezek az ecsetek iszonyatosan szuperek! Nagy rigolyám, hogy a műanyag felületeken ne legyen sorja, olyan kis kiálló felesleges műanyag rész, ami felsértheti a bőrt vagy a fém részek ne legyenek lekopva, megkarcolva, mert ki akar nézegetni olyan valamit, ami igénytelenül van összerakva?unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_15.pngA pasztell lila szín a fehérrel és a rose gold részletekkel valami mesésen néz ki! Ezt még egy kis gyöngyházfénnyel lehetett volna megspékelni (egyébként már találtam azóta ilyet is, kedvezőbb áron, link ITT és ITT).unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_3.png

unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_4.pngAz arcra valók a kedvenceim! Az elmondható róluk, hogy nem túl tömöttek, kissé lihák a szálak, de nem rossz értelemben. unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_5.pngÉn pont szeretem ezt az állagot például a ferde fejű, lapos kabukinál, mert miután felviszem a bronzosítót az arccsontom alá, nem hagy maga után éles vonalat, szépen el lehet vele dolgozni a festéket a bőrön.unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_6.png

unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_8.pngAz első helyen nálam ez  a legyező ecset áll (igazából emiatt rendeltem meg a többit is). Próbáltam több féle ecsetet highlihter felvitelére (pl. Real Techniques), de mindegyik olyan vastag rétegben és „széles sávban” vitte fel azt, hogy annyira műnek éreztem összességében, hogy inkább nem is használtam highlightert - aztán jött ez az unikornis szarvra hajazó legyező, amivel öröm dolgozni.unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_7.pngA szálak szuperül veszik fel a festéket, elég csak egyszer végighúzni a kompakton az ecsetet és már mehet is az arccsontra, és aww annyira lágy réteget applikál fel a highlighterből, hogy odáig vagyok érte!unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_9.png

unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_10.pngA kis kakukktojás a sorban ez a hosszú szálú escet, amit első körben nem tudtam még mire is használhatnék, mert olyan aránytalanul hosszúnak tűntek a szálai.unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_11.pngAztán kipróbáltam por alapú transparent púderhez, és működnek együtt. A kompakt kőpúderekkel nem tud mit kezdeni, de a finom porrá őrölt verzióval jó párost alkotnak.unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_12.png

unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_13.pngA szemre való ecsetek is szemrevalóak (haha), de a viccet félretéve tényleg mutatósak és amellett a kialakításuk, tömöttségük is rendben van.unicorn_brush_set_unikornis_ecsetkeszlet_14.pngTovább adtam közülük párat, amit próbáltam az a rövidebb és a hosszabb szőrű satírozó ecsetek (a mélyítő vonalban és a külső vénél szuperül teszik a dolgukat, a szálak nem szúrnak, nem irritálják a szemhéjamat- pedig könnyezésre igencsak hajlamos). Egy szó, mit száz, unikornis ecseteket mindenkinek!

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek kövessétek a blog facebook és instagram oldalait is, köszönöm!

 

Kit vett le a lábáról ez az unikornisos csoda? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dottybeautyandgastroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr9612591489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása